انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش اکسید بور (B2O3)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 14 اسفند 1400
اکسید بور توسط تولید کنندگان سرامیک برای تولید اولیه بور و همچنین انواع مختلف محصولات سرامیکی با مقاومت بالا و مقاوم در برابر حرارت استفاده می شود
از اکسید بور به دلایل زیادی در ساخت سرامیک استفاده می شود ، از جمله توانایی آن در افزایش مقاومت ، بازدهی و مقاومت در برابر خراش و مواد شیمیایی ظروف سرامیکی
کاشی های دیواری و کفریا،ظروف غذاخوری،ظروف چینی،لوازم میناکاری شده لعاب و لعاب نهایی نیز از تاثیر بور در ذوب شدن و خصوصیات فیزیکی محصول سود می برد.

متالورژی
اکسید بوریک یک حلال عالی برای اکسیدهای فلزی در دمای بالا است. این ترکیب در تهیه جوش های مخصوص و شار لحیم کاری ، سخت شدن فولاد و تولید آلیاژهای آهن ، نیکل یا منگنز مفید است. از اکسید بوریک همچنین برای تولید آهنرباهای فلزی بی شکل و آهنرباهای عناصر خاکی کمیاب استفاده می شود.

مواد نسوز
آجرهای نسوز و ریخته گری های شیمیایی به مقاومت در برابر درجه حرارت بالا ، سایش و خوردگی نیاز دارند. اکسید بوریک به عنوان اتصال دهنده برای آجرهای نسوز مبتنی بر منیزیم و به عنوان تثبیت کننده آجرهای نسوز دولومیت که معمولاً در کوره های ذوب فولاد استفاده می شود ، استفاده می شود.

مجموعه ما مفتخر است این محصول تولید داخل را با آنالیز و تضمین کیفیت به شما همکاران گرامی عرضه کند.برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
آگهی دهنده
زارعی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1056912
بازدید : 239
دسته بندی : معدن
آگهی دهنده
زارعی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com