انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فلاشتانک ویسام

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 18 اسفند 1400
فلاش تانک توکار ویسام یا استراکچر توکار ویسام در واقع همان سیفون توالت است که داخل دیوار قرار میگیرد
استفاده از مکانیزم توکار ویسام معمولا برای والهنگ میباشد. اما برای توالت ایرانی نیز میتوان از این سیفون توالت توکار استفاده کرد. فلاش تـانک توکار ویسام شامل دو مدل فلاش تانک وال هنگ ویسام (8 سانت) و فلاش تانک توکار ویسام وال هنگ (12 سانت) است.
ساختار اصلی این استراکچر درون دیوار قرار میگیرد و شامل کلید فلاشتانک توکار ویسام و مخزن استراکچر ویسام و لوله انتقال آب میباشد. بدنه اصلی فلاش توکار با استفاده از آهن محافظت شده و این باعث آسیب نرسیدن به بدنه استراکچر میشود. همچنین فضای اطراف لوله انتقال آب مخزن فـلـاش‌تانک نیز دارای پوشش آهنی جهت محافظت بیشتر میباشد.
استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی: مزیت اصلی فلاش تانک توکار ویسام همین بهره وری از فضای سرویس بهداشتی در مکان های کوچک می باشد که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
سر و صدای کمتر: این نوع سیفونها به علت اینکه تو کار هستند و هم چنین سیستمی که دارند صدای کمتری را تولید می‌کنند.
زیبایی بصری بیشتر در فضای سرویس بهداشتی منازل
رعایت بهداشت بیشتر: فلاش تانک توکار به علت اینکه با فضای سرویس بهداشتی ارتباط مستقیمی ندارد بهداشتی تر از دیگر فلاش تانک ها می باشند.
معایب فلاش تانک توکار
هزینه تعمیر بالا و زمان بر بودن تعمیر: فلاش تانک توکار هنگام خرابی به علت اینکه سیستم خاص خود را دارد و هم چنین تو کار تو بودن آن و نداشتن فضای کافی برای تعمیر و یا تعویض آن هزینه بیشتری را هم در تعمیر خود به همراه دارد که خود می تواند برای افراد جزو معایب فلاش تانک توکار به شمار رود.
احتمال نشتی آب به دیوار های مجاور ایجاد خرابی بیشتر در هنگام نشست آب: در فلاش تانک توکار چون قابل رویت لوله ها و تانکر را نداریم لذا اگر لوله ها ی آن دچار نشتی بشود و متوجه نشویم می‌تواند به دیوار های مجاور رطوبت سرایت کند و به آنها خساراتی را وارد کند.
در دسترس نبودن هنگام بروز مشکلات: همین امر باعث می‌شود که هنگام تعمیر و نشست آب کنترل آن ها سخت باشد به طوری که در برخی موارد مجبور به خراب کردن بخشی از دیوار شویم.
شرکت ویسام ترکیه در تولید فلاش تانک توکار و روکار در مدل های زمینی و والهنگ فعالیت میکند.
آگهی دهنده
سفیران پخش
  • قیمت : 1600000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-ملاصدرا-خیابان شیراز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1057572
بازدید : 147
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
سفیران پخش
  • قیمت : 1600000
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-ملاصدرا-خیابان شیراز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com