انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت دکوراسیون داخلی ازگل - آرکسان

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 23 اسفند 1400
آیا از اهمیت دکوراسیون اداری و دفتر کار اطلاع دارید؟ فکر می‌کنید دکوراسیون دفتر کار مدیریت تا چه اندازه در موفقیت شما سهم دارد؟ اگر در آغاز راه اندازی کسب و کار خود هستید یا به نوعی در این پُرسه دخیل شده‌اید، دست یاری شرکت طراحی دکوراسیون آرکسان به سوی شما دراز است. همانطور که مستحضر هستید طراحی اماکن اداری و تجاری کاملا از نوع مسکونی متفاوت است. نوع تیغه / پارتیشن بندی، نورپردازی، محوطه سازی، تاسیسات و… همگی بایستی در تناسب و هارمونی با هدف به کار گرفته شوند.

در مورد طراحی تجاری، نکته حائز اهمیت، مرتبط با نوع طراحی جاذب مشتری است. جالب است بدانید که فاکتور اولیه در زمینه جذب مشتری نوع ورودی، دکوراسیون داخلی و محل قرارگیری ارکان مختلف است؛ تفاوتی نمی‌کند در این مرکز تجاری یک کالای مصرفی عرضه می‌شود یا خوراکی. کارشناسان مجموعه آرکسان، در این زمینه طراحی مبتنی بر روانشناسی مراجع/ مشتری را به شما ارائه میدهند. به عنوان مثال اگر زمینه فعالیت شما مرتبط با ارائه موادغذایی است، به هیچ عنوان از اشکال هندسی و رنگ بنفش برای دیوارپوش ها استفاده نکنید. بر اساس تحقیقات روانشناسی، این دو فاکتور کاهنده اشتها به حساب می ‌آیند.

چنین نکات ریز اما تعیین کننده را کارشناسان بخش طراحی اداری-تجاری در اختیار شما کارفرمایان محترم قرار خواهند داد. دکوراسیون اداری و اتاق کار به اندازه‌ای حائز اهمیت است که حتی می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین پایه‌های موفقیت یک سازمان و مرکز تجاری-اداری دانست. خودتان را به جای مشتری، مخاطب یا ارباب رجوع بگذارید؛ زمانی که وارد یک دفتر کار مدیریتی می‌شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند چیست؟ طبیعتا دکوراسیون اتاق و نحوه چیدمان اجزا در این اتاق اولین چیزی است که توجه شما را به سوی خود جلب می‌کند.


دکوراسیون اداری شیک و ساده
گروه معماری آرکسان همواره سعی کرده است در طراحی‌های خود اصل سادگی را به عنوان مهم‌‎ترین رویکرد خود در نظر داشته باشد. زمانی که از اهمیت بالای طراحی دفتر کار لاکچری صحبت می‌کنیم، هدف طراحی دفتری نیست که با اجزای زیاد پر شده است.

دفتر کار و مدیریتی باید شیک بودن خود را در عین سادگی به دید مخاطب برساند. بنابراین در طراحی دکوراسیون اتاق کار اداری سادگی و هارمونی اجزا با یکدیگر اهمیت زیادی دارد.
قطعا برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خود دستتان در انتخاب بازتر خواهد بود چراکه شما کسی هستید که قرار است در این ساختمان سکونت داشته باشید؛ پس کافی‌ست طراحی دکوراسیون آن را به گونه‌ای انجام دهید که خودتان احساس راحتی داشته باشید.

اما در دکوراسیون اداری و دفتر کار موضوع کمی پیچیده‌تر است. با توجه به اینکه بسته به ماهیت آن مرکز یا دفتر اداری و تجاری، ارباب رجوع زیادی روزانه به آنجا مراجعه می‌کنند، طراحی دکوراسیون باید به گونه‌ای باشد که اغلب سلیقه‌ها را پوشش دهد.
فکر می‌کنم با این تفاسیر متوجه پیچیدگی و اهمیت بالای طراحی دکوارسیون شده باشید. اما نگران نباشید چراکه تخصص آرکسان در طراحی اداری و تجاری و همچنین سابقه بالا در دکوراسیون دفتر کار مدیریت تضمینی در جهت ارائه طراحی دکوراسیون مطابق با ماهیت بیزینس شما است.



دکوراسیون اداری مدرن
یکی از مهم‌ترین اصول طراحی دفتر کار، هماهنگی است. هماهنگی یعنی هماهنگی در تمامی اجزای یک دفتر کار مدیریت. هماهنگی در رنگ، هماهنگی اجزا با یکدیگر و هماهنگی وسیله‌های موجود در اتاق با ابعاد اتاق کار از مهم‌ترین اصول طراحی یک دفتر کار است.

09125555122

برای طراحی داخلی با تیم طراحی داخلی آرکسان تماس بگیرید.

بلوار ارتش، شهرک ابوذر،کوچه ابوذر دوازدهم، پلاک 13، واحد2

https://arcsun.ir/
آگهی دهنده
آرکسان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار ارتش، شهرک ابوذر،کوچه ابوذر دوازدهم، پلاک 13، واحد2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1058004
بازدید : 149
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
آرکسان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار ارتش، شهرک ابوذر،کوچه ابوذر دوازدهم، پلاک 13، واحد2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com