انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بذر هندوانه سوپر ساترن میکادو

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 17 فروردين 1401
بذر هندوانه سوپر ساترن میکادو
بذر هندوانه میکادو شامل ۲ (دو) رقم هندوانه چارلستون و ۲ (دو) رقم کریمسون می باشد. از بین ۴ (چهار) رقم مذکور رقم کریمسون سوئیت (خطی) ساتر و رقم چارلستون (سفید) وردکوئین از شناخت و جایگاه بیشتری در بین کشاورزان و صیفی کاران برخوردار میباشند.
هندوانه میکادو مطرح شده از جانب کشاورزان همان رقم ساتر می باشد. این در حالی میباشد که بسیاری از افراد که خواهان کشت این رقم هستند حتی شناختی از اسم سوپر ساتر این رقم نمیدارند.
مشخصات بذر هندوانه ساترن میکادو
مشخصات بذر هندوانه ساترن میکادو به شرح زیر است:
تیپ میوه کریمسون سوئیت (خطی)
میوه ها گرد به وزن متوسط ۱۰ کیلو گرم
زودرس
دارای عملکرد بالا
بوته قوی همراه با رشد رویشی خوب
ضخامت پوست مناسب
دارای میوه با پوشش مناسب
قیمت بذر هندوانه سور ساتر میکادو با در نظر گرفتن ویژگی های آن که در بالا بیان میشود برای کشاورزان و هندوانه کاران دارای صرفه اقتصادی میباشد.
قیمت بذر هندوانه سوپر ساتر میکادو
قیمت بذر هندوانه میکادو در چند ساله اخیر نسبت به سایر ارقام موجود در بازار کمترین تغییر قیمت را داشته و تا سال زراعی ۹۶ هر قوطی ۱۰۰ گرم حدود ۱۴۵-۱۶۰ هزار تومان در بازار داخلی معامله می شد.
هنداونه سوپر ساتر میکادو در اصل هندوانه سوپر ساترمیکادو از کمپانی میکادو ژاپن میباشد که در بسته بندی هایی ۱۰۰ گرمی و به صورت قوطی های فلزی و در کارتن های ۵ کیلویی به بازار عرضه میشود . در چند سال گذشته کشاورزانی که به صورت خارج از فصل در استانهای جنوبی مخصوصا سیستان و بلوچستان کشت میکنند به دلیل زودرس بودن و مزه شیرین این رقم به سمت آن گرایش پیدا میکنند . از دیگر عواملی که در صادرات این رقم حائز اهمیت میباشد ضخامت پوست میوه می باشد. ضخامت پوست باید به حدی باشد که در جابجایی مسافت هندوانه دچار ترکیدگی نشود و البته مهم تر از آن دیدگاه خریداران میباشد که تصور بر این نداشته باشند که هزینه انجام شده صرفا برای پوست میوه میباشد. .
آگهی دهنده
رضایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1059131
بازدید : 221
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
رضایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com