انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سان لایت 32 پر ، خورشید 32 پر

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 17 فروردين 1401
سان لایت متشکل از 32 شاخه 98 سانتی می باشد که در مجموع دایره ای به قطر 2 متر و 40 سانتی متر به وجود می آورد.

شاخه های آلومینیومی و استراکچر آهنی ساختار سان لایت را تشکیل می دهند.

قسمت کنترلی نیز در جعبه ای در مرکز سانلایت به صورت منحصر به فرد طراحی و تعبیه شده است که تعمیر و تعویض شاخه ها به راحتی امکان پذیر است

شاخه های 32پر(خورشیدنما) دارای درجه حفاظت IP 68 و قسمت کنترلی آن دارای درجه حافظت IP65 می باشد. یک دهه تجربه آلفا نیرو در این زمینه باعث شده ستاره 32 پر را بتوان از شمالی ترین نقطه ایران تا جنوبی ترین نقطه ایران و در کشورهای همسایه در سرما و گرما،خشک و مرطوب به صورت کاملا تضمینی استفاده کنید.

نمونه های نصب شده در سرتاسر ایران خود گواه کیفیت ساخت این محصول است.همین ویژگی ها است که سان لایت آلفا نیرو را از سان لایت های بی کیفیت کپی شده متمایز کرده است.

استراکچر به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توان بر روی تیر یا دیوار به آسانی و کمترین زمان نصب شود.
-منبع نور سان لایت

در هر شاخه 28 led smd rgb(در مجموع 896 ال ای دی )به عنوان منبع نوری چراغ که از بهترین و با کیفیت ترین نوع led ها در بازار است و کمترین خرابی را دارد استفاده شده است.این نمونه از led ها قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارا می باشد که همین قابلیت به ستاره 32 پر(خورشیدنما)کمک می کند بتواند هر انیمیشن و متنی را به زیبایی نمایش دهد.
-سیستم هوشمند بومی سان لایت
نمایش هوشمند مناسبت های ملی و مذهبی

در سان لایت (خورشیدنما) سیستم هوشمندی تعبیه شده است که می تواند بدون نیاز به ریموت تمامی مناسب های ملی و مذهبی را به صورت کاملا اتوماتیک با متن مناسبی نمایش دهد و دیگر نیازی به استفاده از ریموت برای تغییر افکت نمی باشد.

بدین صورت که مثلا در ایام محرم تمام افکتهای رقص نور حذف گردیده و با افکت های مناسب(متن یا حسین و افکت های قرمز و سبز) محرم در ستاره 32 پر به نمایش گذاشته می شود.این عملیات به صورت خودکار انجام می گردد.

همچنین از دیگر ویژگی های سیستم هوشمند توانایی نمایش ذکر ایام هفته می باشد.
-سیستم کنترلی سان لایت

کنترلر به کار رفته در سان لایت (خورشید نما) به صورت اختصاصی و بومی شده تولید و طراحی آن توسط شرکت دانش بنیان آلفا نیرو انجام شده است.کنترلر تخصصی سان لایت به گونه ای طراحی شده که در صورت وجود خرابی در یک پر بقیه پر ها بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و از مزیت های دیگر آن می توان به تعمیر آسان اشاره کرد به این صورت که با خرابی یک پره نیاز به تعویض کل پره ها نیست و فقط یک پره جایگزین می شود.

دیگر ویژگی ستاره 32 پر LED که بسیار مورد توجه و کاربردی می باشد می توان به تغییر افکت ها متناسب با مناسبت های ملی یا مذهبی اشاره کرد .بدین صورت که یک ریموت کنترل 12 دکمه ای برای آن تعبیه شده که می توان برای هر مناسبت متن و افکت دلخواه را نمایش دهد.
آگهی دهنده
شرکت آلفا نیرو آریا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1059149
بازدید : 205
دسته بندی : الكترونيك
آگهی دهنده
شرکت آلفا نیرو آریا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com