انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پرکن سس کرم عسل

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 23 خرداد 1402
دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک مدل KM-A03H از انواع دستگاه های پرکن است این دستگاه بدون این که نیاز به برق داشته باشد، کار می کند در واقع برای راه اندازی آن اهرمی که تعبیه شده است توسط اپراتور فشار داده می شود و پروسه پر کردن ظروف شروع می شود. از مهمترین ویژگی های این دستگاه این است که راه اندازی آن به آسانی صورت می پذیرد به دلیل اندازه کوچکی که دارد در بسیاری از مکان ها قابل استفاده است. در مقایسه با نمونه های مشابه نیز قیمت آن بسیار مناسب است.
از مهمترین مزیت هایی که دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک مدل KM-A03H دارد این است که از آن برای پرکردن انواع مایعات رقیق و غلیظ و همچنین خمیر می توان استفاده کرد. همچنین می توان سرعت و حجم پرکردن را به صورت دستی تنظیم کرد.
از دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک مایعات در موارد متعددی می توان استفاده کرد، در بیشتر موارد از این دستگاه در داروسازی، مواد غذایی، لوازم آرایشی، سم های حشره کش، مواد شیمیایی با استفاده روزانه و... استفاده می شود. از کاربردهای متداول این دستگاه می توان برای پرکردن انواع مختلف مایعات رقیق و غلیظ به مانند؛ آب معدنی، روغن های پخت و پز، آبمیوه، انواع سس، انواع کره، مربا، خامه، عسل، شامپو، عطر، اسانس و ... اشاره داشت.
از دستگاه دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک مایعات می توان برای بسته بندی های گوناگون؛ از جمله بطری، ظرف شیشه ای، فنجان، قوطی، ظرف مایع و... استفاده کرد.
ابعاد و اندازه دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک، 2.7 در 2.7 در ارتفاع 7 متر است، حداقل رنجی که ظرف دارد صفر میلی لیتر است و حداکثر آن نیز پنجاه میلی لیتر می باشد. دستگاه به نوع پرکن پنوماتیک مجهز است که امکان پر کردن ظرف های مختلف را فراهم می سازد. وزن این دستگاه 10 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل است. نیاز به برق ندارد و به صورت دستی کار می کند و یک دستگاه نیمه اتوماتیک به حساب می آید که برای کارکرد نیاز به یک اپراتور دارد البته کار کردن با این دستگاه بسیار آسان است و به نیروی تخصصی و آموزش دیده نیاز ندارید. جنس بدنه دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک از استیل ساخته شده است. از آنجایی که برخی از قسمت های دستگاه به صورت مداوم با مایعات مختلف در تماس هستند. در این قسمت ها از استیل 304 استفاده شده است. استیل 304 ضد زنگ و خوردگی است لذا عمر دستگاه طولانی خواهد بود.
آگهی دهنده
کینگ ماشین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1060448
بازدید : 215
دسته بندی : بسته بندي
آگهی دهنده
کینگ ماشین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com