انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کاستیک سودا

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401
سود پرک چیست ؟
سود پرک ماده‌ای جامد و سفیدرنگ و به شکل پرک شده و یا گرانوله با دمای ذوب ۱۳۹۰ درجه سانتی‌گراد و چگالی ۲,۱۳ گرم بر سانتی متر مکعب می‌باشد.

مشخصات و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده به صورت جامد سفید رنگ و بدون بو می‌باشد. نقطه ذوب این ماده 321 درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن 385 درجه سانتی گراد است.

سود کاستیک، به سهولت می‌تواند رطوبت هوا را جذب نماید و به همین دلیل، باید هنگام حمل و نقل، تحت پوشش‌های حفاظتی لازم قرار گیرد. سود سوزآور، در تماس با پوست، دارای اثر خورندگی است و برای جلوگیری از اثرات سوزانندگی آن هنگام استفاده باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

سود سوز آور به رنگ سفید و بدون بو می‌باشد و به صورت پرک یا پولک و یا گرانوله عرضه می‌شود. این ماده شیمیایی در آب بسیار محلول است. حل شدن سود سوز آور در آب فرآیندی گرماده بوده و در اثر حل شدن آن در آب گرمای زیادی آزاد می‌شود. سدیم هیدروکسید در اتانول و متانول حلالیت کمتری دارد در حالی که در اتر و دیگر محلول‌های غیر قطبی حل نمی‌شود.

بسته بندی :
این محصول نهایی یکی از پرمصرف‌ترین مواد شیمیایی در کشور و دنیا (سود سوز آور ،کاستیک سودا) در کیسه های دو لایه و لمینت دار دو جداره از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن با وزن خالص 25 کیلوگرم بسته بندی می شود. و در بسته بندی صادراتی توجه وافری به کیفیت و نوع بسته بندی اعمال می‌گردد.

بنا به سفارش خریداران، فروش این ماده در کیسه‌های 25 کیلوگرمی ۲ جداره، جامبوبگ و پالت یک تنی بسته بندی و ارائه می شود. همچنین بسته بندی در بشکه های 25 کیلوگرمی نیز امکان پذیر است.

سود جامد پرک به عنوان نوعی چربی گیر صنعتی قوی برای کارخانجات کشور محسوب می‌گردد. همچنین این ماده موجب انحلال پذیری چربی موجود در سطوح فلزی، کف و در هر سطحی می شود که در اصطلاح شیمیایی به آن «صابونی شدن» گفته می‌شود. اصطلاح شیمیایی عامیانه آن لوله بازکن نیز می‌باشد.

آبپوش‌های هیدروکسید سدیم شناخته شده‌اند و محلول قلیایی قوی در آب پدید می‌آورد، یعنی در آب به طور کامل به یون‌های تشکیل دهنده‌اش (+Na و -OH) تفکیک می‌شود و به عنوان یک باز قوی، یکی از مواد شیمیایی صنعتی بسیار مهم به شمار می‌رود.
آگهی دهنده
خالد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1061707
بازدید : 142
دسته بندی : مواد شيميايي
آگهی دهنده
خالد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com