انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تجهیزات آزمایشگاهی سری ASCO

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 25 مرداد 1402
شرکت لوتوس تجهیز کاسپین سری ASCO تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه صنایع غذایی، خوراک دام، طیور، آبریان و کشاورزی می باشد. از سری تجهیزات برند ASCO کجلدال هضم و تقطیر، سوکسله، آنالایزر فیبر، چیلر و... می باشد.
کجلدال تقطیر سری ASCO برای اندازه گیری پروتئین، نیتروژن مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی های این دستگاه، تمام دیجیتال و اتوماتیک با قابلیت برنامه ریزی و دارای LCD رنگی، انجام تقطیر در کمترین زمان ممکن بین 3 تا 5 دقیقه بسته به نمونه، سیستم Aspiration برای دفع اضافات نمونه، سیستم Auto Washing (شستشو به صورت اتوماتیک)، طراحی شیشه آلات مقاوم به تغییرات دمایی و... می باشد.
کجلدال هضم سری ASCO برای اندازه گیری پروتئین، نیتروژن درمورد استفاده قرار میگیرد. کجلدال هضم به همراه جت اسکروبر متصل به دستگاه موجود است. از ویژگی های این دستگاه، انجام عملیات هضم با جواب معتبر و دقیق در10 پله دمایی و کمتر از 110 دقیقه، مدل های هضم 4 و 8 خانه کوره ای و 10 خانه آلومینیومی، کنترل پروگرامر قابل برنامه ریزی به صورت پله ای و جلوگیری از فوران نمونه در اطراف لوله آزمایش، دارای سیستم جت اسکرابر خنثی ساز بخارات اسیدی تماما PVC.
سوکسله سری ASCO برای استخراج و تعیین لیپید (چربی) از مواد جامد مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های سوکسله سری ASCO به همراه چیلر خنک کننده دارای 6 کانال با 6 برنامه مجزا جهت انجام همزمان 6 آزمایش در هر زمان دلخواه و بدون ارتباط با سایر آزمایشات، بدنه با رنگ الکترواستاتیک و دارای لیوان های120 cc جهت استخراج چربی برای نمونه های تا 10 گرم و نمونه های با چربی بالای 70% مانند مایونز، دارای کارتوش دائمی PTFE مقاوم در برابر خوردگی می باشد.
آنالایزر فیبر سری ASCO تحت تکنولوژی آنکوم به همراه چیلر خنک کننده بدون نیاز به آب شهری و مصرف بی رویه آب، جهت اندازه گیری فیبر،ADF،NDF ، دارای 21 بگ جهت آزمایش 21 نمونه به طورهمزمان با کاهش خطای انسانی، وزن و حجم کم با قابلیت جابجایی آسان، دارای المنت کم مصرف بدون تماس با محلول و نمونه می باشد.
گروه صنعتی لوتوس تجهیز کاسپین سری ASCO به طراحی، تولید، تعمیر و ارائه خدمات تجهیزات آزمایشگاهی میپردازند که برای برقراری ارتباط با این تیم ASCO و اطلاع از ویژگی های هر یک از محصولات و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده استفاده نمایید.
01334454032
09045258545
https://ascofood.com
https://www.instagram.com/ascofood
آگهی دهنده
لوتوس تجهیز کاسپین
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : استان گیلان کلانشهر رشت شهرستان خمام میدان ولیعصر خیابان امام رضا (ع) شرکت لوتوس تجهیز کاسپین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1062254
بازدید : 292
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
لوتوس تجهیز کاسپین
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : استان گیلان کلانشهر رشت شهرستان خمام میدان ولیعصر خیابان امام رضا (ع) شرکت لوتوس تجهیز کاسپین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com