انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رمپ بارگیری_چادر بارگیری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 31 ارديبهشت 1401
بیشترین دغدغه ای که در هر کارگاه صنعتی احساس می شود عدم صدمه دیدن مواد اولیه و یا محصول نهایی می باشد . عمده آسیبی که کالا می بیند در حین بار گیری یا تخلیه آن ناشی می گردد.این امر عمدتا ناشی از اختلاف سطح کامیون باربری و سطح سکو بارگیری می باشد.

بدین منظور سیستم های رمپ بارگیری اتوماتیک بسیار مفید خواهد بود . استفاده از رمپ های بارگیری اتوماتیک نه تنها باعث کاهش آسیب های بار گیری بر کالا ها شده بلکه همچنین با استفاده از چادرهای بارگیری تبادل انرژی و حرارت از کارگاه به بیرون را به حداقل می رساند .

رمپ ها بارگیری و یا همسطح کننده ها در تناژ های 6 و 9 قابل اجرا می باشند .

رمپ بارگیری یا همسطح کننده می تواند تمامی نیازهای شما را برای بارگیری وتخلیه حل کند. با ابعاد استاندارد برای استفاده از لیفتراک و دیگر سیستم های بالابر. شرکت صنعت پرشین مبنا می تواند آنچه را که موردنیاز مصرف کننده می باشدطبق استانداردها طراحی و تولید کند.

سیستم ، لپ تاپ و سیستم هیدرولیک طراحی شده است و هرگونه خرابی و بارگذاری ایمنی را مسدود می کند. دریچه های انفجاری شیلنگ ایمنی اضافی را برای صرفه جویی در سیستم رمپ فراهم می کند. ورق های فولادی با مقاومت بالا بدون جوش تا 3000 میلی متر استفاده می شود تنها سیستم رمپ بارگیری بدون ورق های جوش داده نشده است. سوئیچ ایمنی مسدود شده است. طراحی رمپ بارگیری می تواند مورد نیاز خاص خود را تغییر دهد.
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1062918
بازدید : 153
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com