انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه خشک کن سیب

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 6 خرداد 1402
البرز ماشین کرج|تامین و تجهیز ماشین آلات صنایع غذایی و خطوط تولید
دستگاه خشک کن
انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی
دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینی

دستگاه خشک کن ، تولید کننده میوه های خشک در مدل های مختلف برای رشد و به ثمر رساندن ایده های کارآفرینی متفاوت تولید و عرضه می شوند. این دستگاه ها به مرور پیشرفت قابل توجهی دارند و تجهیزات بیشتری جهت ارتقا کیفیت و سرعت به آنها افزوده می شود. در مورد انواع خشک کن در این مقاله صحبت خواهیم کرد. این خشک کن ها برای خشک کردن هر نوع ماده غذایی، گیاهی، میوه جات، سبزیجات، گوشت ماهی و مرغ و صیفی جات و … مورد استفاده واقع می شود. در انتهای این مقاله مطمئنا ایده های خیلی جالبی خواهید داشت.انواع خشک کن برای محصولات متنوع در ذیل همین مقاله به صورت لینک قرار داده شده است. میتوانید با کلیک روی هر کدام به آن صفحه بروید و ایده های خیلی جذابی را دریافت کنید.
انواع خشک کن از لحاظ ظرفیت

انواع خشک کن ها به لحاظ ظرفیت و موقعیت جا نمایی که در کارگاه ها و کارخانجات دارند به کابینی ، تونلی، خانگی و … تقسیم می شود. اینکه منبع تغذیه آنها چیست با چه انرژی کار می کنند و چه مشخصاتی دارند در ادامه توضیحات کامل را ارائه خواهیم کرد.
خشک کن های کابینی

خشک کن های تک کابین و دو کابین از جمله این خشک کن ها میباشند.
مشخصات خشک کن تک کابین

این دستگاه خود از دو نوع خشک کن تک کابین ارتفاع کوتاه و خشک کن تک کابین ارتفاع بلند تشکیل شده است. خشک کن تک کابین ارتفاع کوتاه بدون رطوبت سنج بوده و با ظرفیت حدودی 50 کیلو گرم میباشد. خشک کن تک کابین ارتفاع بلند تا حدود 150 کیلوگرم مواد اولیه در آن جای میگیرد. این خشک کن ها دارای سینی هایی برای قرار گیری این مواد اولیه هستند. برق مصرفی آنها به صورت تک فاز بوده و منبع آن می تواند هم به صورت برقی باشد هم گازی و هم گازوئیلی . این مورد پیش از سفارش باید مشخص شود. حرارت این دستگاه ها به صورت غیر مستقیم میباشد.
مشخصات خشک کن دو کابین

این خشک کن ها به همراه رطوبت سنج بوده ، برق مصرفی آنها 1.5 کیلو وات تک فاز هست، چنانچه نیاز به دستگاهی با برق سه فاز داشته باشید می توانید مطرح کنید. ظرفیت تولید آن بسته به نوع محصل از 200 تا 300 کیلوگرم هم می تواند باشد.

ابعاد دستگاه خشک کن دو کابین : طول 250 ، عرض 100 و ارتفاع 210 سانتیمتر میباشد.

خشک کن های تونلی

این خشک کن ها کاملاً صنعتی بوده و مناسب کارخانه جات بزرگ میباشد.

این خشک کن ها به صورت واگنی و نواری میباشند. در هر واگن تعداد 34 سینی دارد. از این خشک کن ها برای انواع میوه ها استفاده می شود. به طور مثال، انگور میانگین 7 ساعت خشک شدن را می تواند داشته باشد. ابعاد دستگاه با طول 1200 سانتیمتر و عرض 250 سانتیمتر و ارتفاع 300 سانتیمتر میباشد. برق مصرفی آن 7.5 کیلووات سه فاز، 380 ولت است . سبدها پلاستیکی و از نوع پلی اتیلن نسوز و یا گالوانیزه میباشند. این دستگاه ها دارای کشنده اتوماتیک، صفحه PLC صفحه نمایش چند زبانه و عایق پشم سنگ با دانسیته 80 و ضخامت 50 دارای کوره اتمسفر میباشد.



انواع خشک کن به لحاظ محصول تولیدی
خشک کن میوه

از میوه ها هر آنچه که تصور کنید در این خشک کن ها قابلیت مصرف دارند. سیب، گلابی، هلو، شلیل، شفتالو، آلو، گیلاس، آلبالو، گوجه سبز، فلفل دلمه ای ، کدو، خیار ، پرتقال، کیوی، هویج، پیاز تا طالبی ملون، هندوانه ، خربزه و … همگی قابلیت خشک شدن در این دستگاه را دارند. هر کدام جایگاه مصرف خود را دارند. یکی از بهترین دلایل خشک کردن میوه های فصول مختلف، استفاده از خشک شده های میوه در فصل های غیر متعارف، به طور مثال استفاده از زردآلو خشک در فصل زمستان، یا پرتقال خشک در تابستان، لیمو ترش در تابستان. استفاده از میوه های خشک شده در شیرینی فروشی ها، استفاده از آنها برای تنقلات و جایگزین جالب آجیل و … در بستنی فروشی ها و دسرها … همگی و همگی نشان از پتانسیل بی نهایت این دستگاه ها برای کارآفرینی دارند.
خشک کن سبزی

آشپزی های امروزی باید با سرعت خیلی بیشتر انجام شود. شاغل بودن زنان که کار آشپزی نیز به عهده آنهاست و سرعت بخشیدن به کترینگ ها و آشپزخانه های رستوران ها از دلایل استفاده از محصول این خشک کن ها است. سبزی های خشک شده معطر برای استفاده در غذاهایی مانند شوید پلو، باقالی پلو، سبزی پلو، قرمه سبزی و … استفاده از پیاز خشک شده و پیاز سرخ و خشک شده برای سرعت بخشیدن به پخت انواع غذاها به همراه حفظ طعم و بو و کیفیت آنها بسیار ثمر بخش است.
البرز ماشی
آگهی دهنده
البرز ماشین کرج
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرج کمالشهر ظفر 12 خیابان دوم شرقی پلاک 11 شرکت البرز ماشین کرج
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1063091
بازدید : 673
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
البرز ماشین کرج
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : کرج کمالشهر ظفر 12 خیابان دوم شرقی پلاک 11 شرکت البرز ماشین کرج
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com