انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فییوژن فیبرنوری فروش تجهیزات فیبرنوری تبریز

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
ارائه مجموعه کاملی از محصولات فیبر نوری که قادر به پاسخگویی به نیازهای هر شبکه ای بوده و این محصولات طیف گسترده ای از تجهیزات پسیو ،کانورتور ها و کابل فیبر نوری را شامل می شود .
قیمت جوش فیبر نوری بستگی به تعداد و محل انجام پروژه بستگی دارد.
ارائه خدمات مهندسی و پیمانکاری فیبرنوری و مشاوره و طراحی و اجرای بستر فیبر نوری , شبکه های مسی کابل کشی شبکه، راه اندازی سیستم voip ، نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته ،استاندارد سازی اتاق سرور ، آرایش رک ، پچپنل بندی ، مفصل بندی ، فیوژن فیبرنوری .
تامین ، تولیده تجهیزات در زمینه های شبکه های فیبر نوری ، مسی و وایرلسی، اکتیو و پسیو شبکه و تامین ابزار های کاربردی مورد استفاده در شبکه های فیبر نوری با توجه به فناوری روز و توسعه فناوری های جدید در سطح منطقه وکشور .
خدمات و پیمانکاری شبکه فیبر نوری و مسی ... با استفاده از پیمانکاران متخصص و کارآزموده و در اختیار داشتن رزومه موفق در اجرای پروژه های متعدد در اجرای شبکه فیبر نوری، voip ،مسی ، دوربین ...

فروش پچ کورد فیبرنوری در متراژ های مختلف. فروش انواع پیگتیل در متراژ های مختلف. انواع آداپتور فیبرنوری سینگل مد و مالتی مد. مفصل فیبر نوری خاکی و هوایی. انواع کابل فیبر نوری خاکی ، کانالی ، هوایی در انواع مختلف. و کلیه تجهیزات پسیو شبکه فیبرنوری و مسی .
تمامی اجناس با مارک های معتبر و وارداتی مستقیم دست اول و دارای گارانتی معتبر میباشد.
آگهی دهنده
نادر عبدالعلی زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1063554
بازدید : 758
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
نادر عبدالعلی زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com