انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خط تولید زال فشرده از خاک اره

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 16 خرداد 1401
نحوه تولید زغال فشرده توسط خط تولید

خاک اره و سایر موادی که برای تولید زغال فشرده استفاده می‌شود، لازم است تا مواد ضایعات و ذرات درشت نداشته باشد. در این صورت وارد دستگاه سرند می‌شود تا این ذرات از آن‌ها جدا شوند. دستگاه سرند مانند یک الک بزرگ عمل کرده و با توجه به تورهایی که دارد، مواد ضایعات و درشت را از سایرین جدا می‌کند. اگر از پوست گردو، بادام، پسته و... در مواد اولیه استفاده می‌کنید لازم است ابتدا توسط دستگاه خرد کن یا کراشر خورد شوند و ذزات ریزی به دست بیاید.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم رطوبت خاک اره بسیار مهم است و نباید این ماده رطوبت داشته و یا خشک و کهنه باشد. در این صورت سبب خواهد شد تا محصول نهایی کیفیت لازم را نداشته باشد و حتی باعث ایجاد خسارت به دستگاه‌‌‌‌‌های موجود در خط تولید زغال فشرده از خاک اره شود.

برای جلوگیری از رخداد چنین اتفاقاتی از دستگاه خشک کن استفاده می‌شود. دستگاه خشک کن عمل رطوبت زدایی را انجام می‌دهد. دستگاه خشک کن به صورت دوار یا سینوسی تولید و طراحی می‌شود که با توجه به سفارش مشتری طراحی و ساخته خواهد شد. پس از آنکه مراحلی که گفتیم انجام پذیرفت نوبت آن است تا خاک اره با دیگر مواد اولیه‌ای که در فرمول مورد استفاده قرار می‌گیرد ترکیب شود.

دستگاه اکسترودر در خط تولید زغال فشرده از خاک اره نقش مهمی را برعهده دارد. حرارتی که دستگاه اکسترودر معمولا بین 200 تا 400 درجه سانتی‌گراد است. پس از آنکه مواد اولیه با یکدیگر ترکیب شدند وارد دستگاه اکسترودر شده و در نهایت بریکیت‌هایی با شکل‌هایی از جمله مکعب مستطیل یا اشکال دیگر تولید می‌شود. بریکت در واقع فرایندی است که پس از ترکیب مواد اولیه و افزودنی‌‌‌‌‌های دیگر، وارد مرحله فشار می‌شود. این مرحله برای وارد شدن به افزایش تراکم خواهد بود.

پس از تبدیل شدن خاک اره به بریکت این بریکت‌ها وارد کوره شده تا عمل ایجاد کربن خالص صورت پذیرد. درنهایت زغال خام در کوره پخته می‌شود و آماده عرضه به بازار خواهد شد.
09147557802
آگهی دهنده
7 ماشین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1064237
بازدید : 204
دسته بندی : ضايعات
آگهی دهنده
7 ماشین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com