انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش آسانسور سهند فراز کیمیا

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 23 شهريور 1401
شرکت سهند فراز کیمیا از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه طراحی، نصب، بازسازی، تعمیرات و خدمات پس از فروش به عنوان یک شرکت دانش محور در زمینه انواع آسانسور های کششی و هیدرولیک، مسافربر، تخت بر، برانکاردبر، حمل ویلچر، باربر و اتومبیل‌بر در ظرفیتهای مختلف و متنوع آغاز نمود. در سال ۱۳۹۶ با افتخار موفق به عضویت در اتحادیه و سندیکای آسانسور و پله برقی گردید. همچنین در راستای سیاست های رو به رشد شرکت موفق به دریافت مجوز طراحی مونتاژ از سازمان صنایع و معادن گردید مدیر عامل شرکت آقای مهندس مهدی علیزاده فارغ التحصیل رشته مکانیک پس از فراغت از تحصیل نسبت به شروع فعالیت حرفه ای خود در صنعت آسانسور و پله برقی و انواع بالابرهای صنعتی از سال ۸۹ در شرکت KONE به عنوان کارشناس آسانسور اقدام به فعالیت نمودند. سالهای فعالیت و همکاری با این برند بین المللی منجر به آشنایی با سیستم های آسانسور با تکنولوژی بالا گردید. از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در شرکت رازی شروع کردند .

تجارب بالای کسب شده توسط ایشان همراه با دانش مهندسی باعث به کارگیری ایشان در سمت مدیریت مهندسی شرکت رازی گردید. پیرو تلاش های بی وقفه ایشان جهت اعتلای صنعت آسانسور و پله برقی طی سالیان گذشته مشاوره های راه گشا به همکاران و شرکت های مختلفی همچون سهند آراز، آسمان آبی،ایمن صعود عرشیا راه گشا در حل مشکلات بوده است. ایشان در طی سالها کار و تلاش مستمر در بازار ایران همواره صداقت، صمیمیت، احترام متقابل نسبت به مشتریان و کارفرمایان را پایه و اساس کار خود قرار داده و خوشبختانه در این امر بسیار موفق بوده، افتخار می نماید که طی این مدت توانسته است نسبت به جلب رضایت کارفرمایان محترم اقدام نماید.

شرکت آسانسور سهند فراز کیمیا با انتخاب پیشرفته ترین و با کیفیت ترین قطعات و منطبق با تکنولوژی روز دنیا از شرکت های اروپایی و تولیدات معتبر داخلی که از نظر کیفیت قابل رقابت با مشابه خارجی بوده و تماما منطبق با استاندارد EN81 می باشد، سعی در بهبود کیفیت آسانسور همراه با بالا بردن ضریب اطمینان و حداقل نمودن هزینه‎ها را دارد.

توجه به کارایی، زیبایی، طراحی، محاسبات فنی و دقیق جهت هر پروژه به همراه استفاده از تکنولوژی مناسب و رعایت کامل مقررات و استاندارد‎ها باعث متمایز شدن آسانسور های منصوبه توسط این شرکت شده است.

این شرکت با بهره‎ گیری از نیروهای انسانی با تجربه، متعهد، متخصص، جوان، خلاق و با تحصیلات آکادمیک مرتبط با زمینه آسانسور و با صلاحیت فنی به عنوان محور انجام کارها، با هدف رسیدن این مرز و بوم به خودکفایی در صنعت آسانسور و بهبود کیفیت ، راهی طولانی و دشوار را پیش گرفته و توانسته است با تلفیقی از علم و هنر، کیفیت و امنیت را یکجا به مشتریان خود عرضه‌کند.

مدیران شرکت سهند فراز کیمیا تجارب ارزنده‌اي در زمینه طراحی و اجرا در پروژه‌هاي صنعتي و ملي ايران دارد. از جمله می‌توان به پروژه های بیمارستانی و صنعتی در کارخانه ها اشاره کرد.از دیگر ویژگیهای شرکت آسانسور و پله‌برقی سهند فراز کیمیا پوشش ۱۰ ساله خدمات و تامین قطعات برای کلیه آسانسورهای این شرکت می‌باشد.

این شرکت با برخورداری از بخش‌های مهندسی فروش، دفتر طراحی و مهندسی، نصب، سرویس و نگهداری، بازسازی، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت و واحدهای مالی، اداری و مدیریت، در دفتر مرکزی خود در تهران در خدمت مراجعین و مشتریان محترم می‌باشد.
منبع: فروش آسانسور سهند فراز کیمیا
آگهی دهنده
سهند فراز کیمیا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1064937
بازدید : 346
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
سهند فراز کیمیا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com