انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

واردات نخ اسپاندکس سافت لیز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 28 خرداد 1401
مراحل واردات نخ اسپاندکس سافت لیز با ام تی رویال
مرحله اول: زمانی که کالا به گمرک وارد شد، عملیات ترخیص کالا صورت می گیرد و نیاز است که در ابتدا اظهارنامه واردات تکمیل شود و اطلاعات نیز به ثبت برسد. سامانه های مجهز در این زمینه دیده می شود که سبب می شود این مرحله به صورت آنلاین صورت بگیرد.

برای واردات نخ اسپاندکس سافت لیز نیاز به یک سری اسناد است. این اسناد در واقع برای اظهار کالا جهت واردات قطعی نیاز است. نیاز به تنظیم پیش نویس و ثبت آن در سیستم گمرک است که توسط تیم ام تی رویال صورت می گیرد.

نیاز به تنظیم کارت بازرگانی و کپی از آن است که می بایست دقت لازم برای آن صورت بگیرد. از سوی دیگر می بایست قبض انبار تحویل داده شود. این قبض برای ساب کالا حکم رسید را دارد.

موقعیت بعدی مربوط به بارنامه و ترخیصیه است و همینطور باید گواهی مبدا نیز تنظیم شود. افراد باید فاکتور یا سیاهه خرید داشته باشند.

تنظیم پروفرما توسط تیم تخصصی ام تی رویال از اصلی ترین مراحل واردات نخ اسپاندکس سافت لیز محسوب می شود. پیش فاکتور بر اساس موقعیت محصول و مشخصاتی که دارد تنظیم می شود.

از سوی دیگر یک لیست عدل بندی نیاز است که تنظیم آن دقت زیادی می طلبد. موضوع دیگر در خصوص کاتالوگ و بروشور است و بر اساس حسب مورد سنجیده می شود.
آگهی دهنده
marya
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1065300
بازدید : 179
دسته بندی : نساجي
آگهی دهنده
marya
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com