انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ساعت هوشمند وان پلاس

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 29 خرداد 1401
ساعت هوشمند وان پلاس
ساعت هوشمند وان پلاس OnePlus Watch اکثرا آیفون را در زمینه گوشی های موبایل و هدفون و هندزفری می شناسیم. اما برای اولین بار این برند با عرضه یک ساعت هوشمند پای خود را به دنیای لوازم هوشمند پوشیدنی باز کرد. ساعت هوشمند OnePlus Watch اولین ساعت هوشمندی است که از برند وان پلاس است و در نوع خود دارای قابلیت های جالبی است.
وان پلاس بیشتر در حوزه گوشی موبایل و هدفون و هندزفری ها فعالیت دارد.از مهم ترین قابلیت هایی که ما از ساعت هوشمند انتظار می رود این است که بتواند نوتیفیکیشن های گوشی را نشان دهد. این ساعت وقتی به گوشی وصل می شود می‌ تواند پیام های مربوط به برخی از اپلیکیشن‌ ها را نشان دهد.
برای سینک کردن مخاطبین باید به اپلیکیشن بروید و ان‌ها را به ساعت اضافه کنید. OnePlus Smartwatchهم میکروفون دارد و هم اسپیکر، پس تماس‌های دریافتی روی صفحه ساعت نمایش داده می شود و می‌توانید آن‌ها را Reject یا پاسخ دهید. اما متاسفانه این ساعت امکان نمایش پیام های فارسی را ندارد. همینطور شما می‌توانید پیام های دریافتی را با پاسخ آماده یا Quick Response جواب بدهید.این ساعت دارای دو طرح کلاسیک و کوبالت می باشد که طرح کلاسیک دارای رنگ های مشکی و نقره ای است.
همه این مدل ها به پوشش PVD مجهز است تا دوام و مقاومت بیشتری داشته باشند. آبکاری در خلا باعث دوام بیشتر رنگ و مقاومت ساعت در برابر سایش و ضربه می‌شود. ابعاد صفحه هر دو نسخه ساعت وان پلاس 1.39 اینچ و از نوع AMOLED می باشد.
این صفحه 454×454 پیکسل است و تراکم پیکسلی اش 326PPi است.ابعاد کلی بدنه 10.9×46.4×46.4 میلی متر است.
وزن نسخه کلاسیک 45 گزم بدون بند و 76 گرم با بند است. در حالی که نسخه کبالت با بند تنها 67 گرم وزن دارد.بدنه ساعت کلاسیک وان پلاس از فولاد ضد زنگ 316L است . در حالی که نسخه کبالت از آلیاژ کبالت درست شده. یکی از تفاوت هایی که ساعت وان پلاس کلاسیک با کبالت دارد در جنس بند آن است.
بند نسخه کلاسیک از فلورولاستومر ساخته شده در حالی که نسخه کبالت هم دارای بند فلورولاستومر و هم بندهای چرمی می باشد. داخل بسته بندی ساعت کلاسیک یک بند فلوروالاستومر وجود دارد. در حالی که در بسته بندی ساعت کبالت وان پلاس علاوه بر بند چرمی فابریک، یک بند اضافه فلوروالاستومر قرار دارد.
ساعت هوشمند وان پلاس دارای حافظه داخلی 4GB می باشد.
شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت بسیار مقرون ب صرفه و عالی از فروشگاه فوری کالا خریداری کنید و از خدمات عالی ما مانند مشاوره رایگان وتخفیفات استثنایی برخورد دار شوید و همانطور برای اطلاع از تخفیفات و فروش ویژه گوشی موبایل در انواع برند های دیگر می توانید به سایت ما سر بزنید.
آدرس سایت فروشگاه فوری کالا جهت خرید محصول : www.4ekala.ir
شماره تلفن جهت مشاوره رایگان : 02166701818 02166723420
آدرس فروشگاه فوری کالا برای خرید حضوری : تهران خیابان جمهوری ساختمان آلومینیوم ضلع جنوب غربی طبقه دوم راهرو سمت چپ واحد ۲۳۴
آگهی دهنده
فوری کالا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شماره تلفن جهت مشاوره رایگان : 02166701818 02166723420 آدرس فروشگاه فوری کالا برای خرید ح
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1065630
بازدید : 246
دسته بندی : فروشگاه موبايل
آگهی دهنده
فوری کالا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : شماره تلفن جهت مشاوره رایگان : 02166701818 02166723420 آدرس فروشگاه فوری کالا برای خرید ح
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com