انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

درب اتوماتیک

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 8 تير 1401
درباتوماتیک سرد خانه ای برای سکوه های بارگیری و اتاق انجماد سرد خانه ، انبار جداگانه ، منطقه کنترل حرارتی مخصوصا داروخانه ها ، صنایع غذایی و صنایع شیمیایی طراحی شده است.ایمنی و دوام از ویژگی های استاندارد این نوع درب های صنعتی سرعت بالا است.

با تمام این صحبتها بهتر است بدانیم که این نوع درب ها فقط برای محل نگهداری مواد غذایی و دارویی جهت ثابت نگه داشتن دمای محیط استفاده می شود.


در تمامی صنایع دارو سازیها، صنعت مواد غذایی و در تمامی سالنهای مرکز صنعتی و تولیدی بدلیل سرعت بالایی که دارد و همینطور کنترل دما و انرژی ، به عنوان پرکاربردترین نوع درب استفاده می شود.

تردد نامحدود و سرعت بالا و همینطور اصطحلاک بسیار پایین این نوع درب در طول شبانه روز در سردخانه ها و انبارهای نکهداری مواد غذایی و دارویی ، شیمیایی بسیار مورد توجه صاحبان صنایع است .

شیوه استفاده از درب صنعتی سردخانه ای سریع باز شو بسیار راحت و بی دردسر می باشد.

این نوع درب اتوماتیک بعد از نصب به چند طریق قابلیت استفاده دارد.می توان توسط کنترل باکس و یا همان مدار فرمان کاملی که کنار درب برروی دیوار نصب میگردد . به سیستم BMS متصل گردد، از طرفی روی درب این کنترل باکس دگمه ( استارت، استپ) قراردارد که باز و بسته شدن درب سریع را فرمان می دهد.

چنانچه جهت استفاده راحتتر ریموت مورد نیاز باشد قابلیت تنظیم آن را دارد و مانند همه درب های اتوماتیک توسط ریموت کنترل می شود.

از دیگر مواردی که برای این نوع درب صنعتی می توان قرارداد . چشمی بالای درب است ، زمانیکه کاربر مقابل درب قرار بگیرد درب باز و پس از گذر از درب بسته می شود .

یکی دیگر از موارد پر کاربرد که در بیشتر سالنها استفاده می شود قراردادن سنسور متال در درب های سردخانه ای رولاپ سریع باز شو است که این سنسور تردد لیفتراک را تشخیص می دهد و به دفعات نامحدود جهت عبور لیفتراک باز و بسته می شود . بدون آنکه راننده لیفتراک یا شخصی کاری انجام دهد.

این نوع درب در قرن حاظر بهترین نوع درب برای صرفه جوئی در زمان و انرژی و پول است . برای بیشتر آشنا شدن به تصاویر و فیلمهای ثبت شده بر سایت و یا اینستاگرم مراجعه بفرمائید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره های درج شده در قسمت پایینی سایت می توانید تماس بگیرید.
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1066500
بازدید : 121
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com