انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش انواع ابزاربه صورت تک و عمده

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 18 مرداد 1401
گروه فنی مهندسی احمدی ، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه مشاوره و فروش قطعات و تجهیزات برق خودرو ، بعنوان نماینده فروش اکثر برند های تولید کننده تجهیزات تعمیرگاهی فعالیت می نماید.
گروه فنی مهندسی احمدی در زمینه پخش ابزار تعمیرگاهی فعالیت دارد ومحصولات خود را در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می نماید.
یکی از شاخه های پول ساز در حوزه خودرو، تعمیرات قطعات برقی ماشین ها می باشد. امروزه اکثر ماشین ها برای کنترل قسمت های مختلف، از یونیت هایی استفاده میکنند که وظیقه آن مدیریت قطعات خودرو می باشد.
برای ورود به حوزه تعمیرات ایسیو، اولین قدم تامین ابزارهای مورد نیاز این کار می باشد که در صورت تکمیل نبودن ابزار و تجهیزات با کیفیت، پروسه تعمیرات بسیار زمان بر و طاقت فرسا می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورتی که ابتدای راه هستید، قبل از خرید هرگونه ابزار و تجهیزات تعمیرات ایسیو و تعمیرات موبایل، از خدمات مشاوره ای رایگان ما استفاده نمائید.
در اینجا لیست ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات ecu قرار داده شده که به دو بخش ابزارها و بخش تجهیزات تقسیم می شوند.
ابزار های ضروری تعمیرات برد و تعمیرات ایسیو: سیم قلع، روغن لحیم، فلاکس و محلول جرم گیر، اسفنج تمیز کننده نوک هویه، کف چین، کاتر جراحی، ست پیچ گوشتی ساعتی، پد نسوز، دمباریک ضریف، پنس سرصاف و سرکج، ست سوهان های ظریف، ذره بین دستی، کاردک دوطرفه(سایز های بزرگ تر از موبایل)، مسواک انتی استاتیک، دستبند انتی استاتیک، جعبه قطعات 15 خانه، گیره مونتاژ، اسپری تمیز کننده برد، نوک هویه سرصاف، نوک هویه سرکج و کاتری، پایه هویه، قلع کش سیمی، سیم چین ظریف، خمیر قلع
تجهیرات مورد نیاز تعمیرات ایسیو:
تستر ایسیو، دیاگ، پروگرامر، مولتی متر، هیتر و هویه، منبع تغذیه، پمپ باد
کلیه ابزار های مورد نیاز تعمیرات یونیت و بردهای الکترونیکی و همچنین سایر ابزراهای تعمیرگاهی در این مجموعه با انواع کیفیت های مختلف و قیمت مناسب موجود می باشد و قابلی ارسال به سراسر کشور می باشد.
آگهی دهنده
گروه فنی مهندسی احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1067120
بازدید : 189
دسته بندی : لوازم يدكي
آگهی دهنده
گروه فنی مهندسی احمدی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com