انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سقف متحرک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 1 مرداد 1401
سقف متحرک

سیستم های سقف متحرک یا سقف های تاشو، به نوعی از سقف ها گفته می شود که با استفاده از نیروی یک موتور الکتریکی، باز و بسته می شوند. فناوری های نوین در طراحی و تولید انواع سقف های متحرک منجر به ارائه محصولات بسیار کاربردی و زیبا شده است به گونه ای که قابل نصب در تمام شرایط آب و هوایی و موقعیت های داخل و بیرون از ساختمان می باشند. سقف های متحرک برای ایجاد سایه و در امان بودن از نور خورشید در ساختمان ها نصب می شوند.

از انواع سقف متحرک برای تراس مجتمع های مسکونی، هتل ها، استخرهای روباز، ویلاها، رستوران ها و کافه ها، اقامتگاه های تفریحی و سیاحتی، محوطه باغ و ….، استفاده می شود. این سقف ها در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارند و با فشار یک دکمه و از طریق ریموت کنترل، باز و بسته می شوند.

اولین و مهم ترین مزیت سقف های متحرک، قابلیت باز و بسته شدن آن ها مطابق با نیاز افراد است. باز کردن سقف هنگام تابش نور خورشید در فصل تابستان یا در هنگام بارش باران در فصل پاییز و زمستان، از طریق ریموت کنترل سقف ها امکان پذیر است. این سقف ها معمولاً برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی در بالکن یا تراس، بسیار مناسب هستند.
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1068189
بازدید : 109
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com