انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

درب اشیانه کشتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 9 مرداد 1401
درب آشیانه کشتی ، درب آشیانه هواپیما، درب معادن و انبارها


البته این نوع درب ،انعطاف پذیربوده و برای رفع تمام نیازها ی مانند درب معمولی بدون محدودیت عرض یا ارتفاع طراحی می شود. این نوع درب آشیانه را می توان به بسیار طراحی زیبا و پرکاربردی در صنایع هوایی، کارخانه کشتی سازی ، و معادن و نیروگاهها در کشورها از این نوع درب استقبال ویژه ای داشتند دارد

این نوع درب ها آب بندی عالی دارد .
پارچه این نوع درب ها از دولایه ابریشم بافته شده همراه با روکش upvc شرکت مهلر آلمان می باشد که در نوع خود بهترین گزینه برای ساخت این نوع درب ها است . این پارچه با روکش UPVC سنگین دارای ویژگی آب بندی عالی است و درها را حتی در شرایط باد شدید می توان بست.

این نوع درب آشیانه برای عملیات باز و بسته شدن ، بدون سر و صدا طراحی شده است.
درهای آشیانه کشتی ، آشیانه هواپیما ، معدن ، محدودیتی برای ابعاد ندارند. درب های اتوماتیک آشیانه بزرگ را تا ابعاد به عرض ۸۰ متر و ارتفاع ۵۰ متر طراحی و ساخته می شوند و درب های اتوماتیک آشیانه کوچک را تا مساحت ۱۲۰ متر مربع و تحمل باد تا ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت ساخته می شوند. و همچنین در موقعیت های بسته می تواند تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت تحمل کند. درهای مخصوص را می توان با سرعت تحمل باد تا ۲۳۰ کیلومتر در ساعت برای منطقه طوفان تولید کرد.
درب های اتوماتیک آشیانه دارای اسکلت افقی به ضخامت ۲۰ تا ۱۰۰ سانتی متر فریم این نوع درب های اتوماتیک صنعتی بزرگ به نسبت کارایی درب از جنس آلومینیومی یا ورق گالوانیزه است.
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1068806
بازدید : 110
دسته بندی : كارخانه
آگهی دهنده
صنعت پرشین مبنا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com