انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه UPS

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 26 مرداد 1401
و پی اس ANZU مدل A15 - دستگاه های Uninterruptible Power Supply یا به صورت مختصر UPS، به دستگاهی اطلاق می شود که به شما یک منبع تغذیه بدون وقفه ارایه می دهد. UPS در اصل یک منبع تغذیه الکترونیکی است که مسئولیت آن تامین تغذیه بار به صورت بدون وقفه می باشد.
سیستم UPS بین علاوه بر تامین برق دستگاه، از ورود نویز و اختلالات شبکه برق به دستگاه شما نیز محافظت می کند. کاربردهای بسیار فراوانی برای دستگاه های UPS وجود دارد و در بخش های مختلف صنعتی، بیمارستانی، تجاری و حتی خانگی استفاده می شود.
دستگاه UPS آنزو، در دو مدل ۱۵ آمپر و ۱۰ آمپر تولید و روانه بازار شده است.
یو پی اس ANZU مدل A15 ، این دستگاه با تکیه بر دانش پیشرفته الکترونیک و قطعات با کیفیت بالا تولید شده و جهت استفاده درسیستم های امنیتی مانند دزدگیر و دوربین های مدار بسته طراحی شده است.
این دستگاه ها برای سیستم های امنیتی خصوصا دوربین های مدار بسته و دزدگیر بهینه سازی شده است و می تواند امکانات جذاب و کاربردی از جمله نصب و راه اندازی آسان، سیستم پیشرفته جهت جلوگیری از افت ولتاژ در زمان قطع برق و هنگ کردن هارد دیسک دستگاه DVR و … .
این محصول را از فروشگاه مشهد اینفو با مناسب ترین قیمت و سریعترین زمان در هر کجای که از مشهد هستید با پیک تحویل بگیرید یا اگر در شهرهای دیگر می باشید تا 48 ساعت آینده درب منزل شماست .
آگهی دهنده
Ehsan
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1069913
بازدید : 117
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
Ehsan
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com