انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انجام کلیه امور مربوط به حسابداری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 شهريور 1401
حسابداری
حسابرسی
اخذ کد اقتصادی
ارسال گزارش معاملات
فصلی
و …….
فروش فاکتور رسمی و قانونی همراه با گزارش فصلی و گواهی ثبت ارزش افزوده

- فاکتور رسمی
- فاکتور دارایی
- فاکتور مالیاتی
- صورتحساب فروش کالا
- فاکتور خدمات

فروش فاکتور رسمی
فروش فاکتور رسمی (فاکتور مالیاتی یا فاکتور دارایی) مورد تأیید دارایی از شرکتهای واقعی و تولیدی همراه با گزارش فصلی به صورت قانونی و گواهی ثبت در نظام ارزش افزوده. کد اقتصادی 12 رقمی معتبر، روزنامه رسمی، گواهینامه ثبت نام ارزش افزوده، اساسنامه، صورتجلسه، فاکتور رسمی، پیش فاکتور و ...

درباره مالیات بر ارزش افزوده
مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در 1 ژانویه 2018 در امارات متحده عربی معرفی شد . نرخ مالیات بر ارزش افزوده 5 درصد است. مالیات بر ارزش افزوده منبع درآمد جدیدی را برای امارات متحده عربی فراهم می کند که همچنان برای ارائه خدمات عمومی با کیفیت بالا استفاده می شود. همچنین به دولت کمک می کند تا به سمت چشم انداز خود در کاهش وابستگی به نفت و سایر هیدروکربن ها به عنوان منبع درآمد حرکت کند.

چگونه برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کنیم؟
مشاغل می توانند برای مالیات بر ارزش افزوده از طریق بخش خدمات الکترونیکی در وب سایت ثبت نام کنند. با این حال، آنها باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنند .

مالیات بر ارزش افزوده چگونه اخذ می شود؟
مشاغل ثبت شده در مالیات بر ارزش افزوده مبلغ را از طرف دولت دریافت می کنند. مصرف کنندگان مالیات بر ارزش افزوده را به صورت افزایش 5 درصدی در هزینه کالاها و خدمات مشمول مالیاتی که در امارات خریداری می کنند متحمل می شوند.

مالیات بر ارزش افزوده در چه مشاغلی اعمال می شود؟
مالیات بر ارزش افزوده به طور یکسان برای مشاغل ثبت شده مالیاتی که در سرزمین اصلی امارات متحده عربی و در مناطق آزاد اداره می شوند اعمال می شود. با این حال، اگر کابینه امارات متحده عربی منطقه آزاد خاصی را به عنوان "منطقه تعیین شده" تعریف کند ، برای اهداف مالیاتی باید به عنوان خارج از امارات تلقی شود. انتقال کالا بین مناطق تعیین شده معاف از مالیات است.

ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
در پایان هر دوره مالیاتی، مشاغل ثبت شده مالیات بر ارزش افزوده یا «اشخاص مشمول مالیات» باید «اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده» را به اداره مالیات ارسال کنند.
اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ارزش کالاها و خریدهایی را که شخص مشمول مالیات در طول دوره مالیاتی انجام داده است، خلاصه می کند و بدهی مالیات بر ارزش افزوده شخص مشمول مالیات را نشان می دهد.
بدهی مالیات بر ارزش افزوده
بدهی مالیات بر ارزش افزوده تفاوت بین مالیات خروجی قابل پرداخت (مالیات بر ارزش افزوده کالاها و خدمات) برای یک دوره مالیاتی معین و مالیات ورودی (مالیات بر ارزش افزوده تحمیل شده در خرید) قابل بازیافت برای همان دوره مالیاتی است.
در مواردی که مالیات خروجی از مقدار مالیات ورودی بیشتر شود، مابه التفاوت باید به دولت پرداخت شود. در مواردی که مالیات ورودی از مالیات بر تولید بیشتر باشد، مالیات ورودی مازاد بر مالیات ورودی به شخص مشمول مالیات بازپس گرفته می شود. او این حق را خواهد داشت که این مبلغ را با پرداخت های بعدی را تنظیم کند.

چگونه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را تنظیم کنیم؟

شما باید اظهارنامه مالیاتی را به صورت الکترونیکی . قبل از پر کردن فرم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده در پورتال، مطمئن شوید که تمام الزامات اظهارنامه مالیاتی را برآورده کرده اید.

چه زمانی مشاغل ملزم به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده هستند؟

کسب و کارهای مشمول مالیات باید اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را به صورت منظم و معمولاً ظرف 28 روز پس از پایان «دوره مالیاتی» که برای هر نوع کسب و کار تعریف شده است، ارائه کنند. «دوره مالیاتی» دوره زمانی مشخصی است که مالیات قابل پرداخت برای آن محاسبه و پرداخت می شود.

.
آگهی دهنده
بهرنگی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1070528
بازدید : 163
دسته بندی : مالي و حسابداري
آگهی دهنده
بهرنگی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com