انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جک درب اتوماتیک واکرا مدل لیتو Vakera LEATO ۴۰۰

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 8 شهريور 1401
مدل لیتو ۴۰۰ قابل نصب برای درب های تک لنگه و دولنگه بوده و از استاندارد مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار IP۴۴ بهره می برد. حداکثر زاویه باز شدن جک واکرا لیتو ۴۰۰ به میزان ۱۱۰ درجه می باشد. لیتو ۴۰۰ مجهز به مدار فرمان دیجیتال هوشمند با قابلیت های بسیار بالا می باشد که از جمله آن می توان به فرمان پذیری جداگانه هرلنگه، قابلیت ترمز اولیه و ثانویه، قابلیت تنظیم ۳ سرعت برای هر لنگه بصورت مجزا، قابلیت نصب قفل برقی بدون نیاز به مدار جداگانه، قابلیت نصب روشنایی پارکینگ، سیستم عیب یاب در صورت بروز مشکل، راه انداز آرام Soft start درلحظه اولیه حرکت موتورها، حذف چشمی ها از مدار با فشردن ریموت کنترل در صورت بروز نقص و... خدمات پس از فروش گسترده این محصول اطمینان و آرامش را برای شما دو چندان میسازد.

کارکرد بسیار روان و نرم بازویی لیتو  ۴۰۰ حاصل چرخ دنده و الیاژگیربکس درجه۱ با کیفیت بسیار مطلوب می باشد که به لطف موتور محرک قوی ۲۸۰ واتی توان بازویی دو چندان گردیده که درمدل های لیتو ۵۰۰ و۶۰۰ نیروی محرکه بسیار بالایی ایجاد می گردد که همین موضوع سبب شده تا درب های با وزن تا ۱۵۰۰ کیلو گرم براحتی جابه جا شوند.بنظر می رسد که برند واکرا نسبت به نمونه های خارجی بصرفه تر و اقتصادی تر و در عین حال کارآمد تر می باشد، مضاف براینکه گارانتی ۲ ساله این محصول باعث جلب اعتماد و رضایت مصرف کننده می گردد.
سابقه ۲۰ ساله گروه تولیدی واکرا درطراحی و تولید درب بازکن اتوماتیک پارکینگ توسط مهندسین مجرب و ماشین الات بروز دنیا نقطه قوتی در خرید این محصول میباشد.
آگهی دهنده
Ehsan
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1070881
بازدید : 108
دسته بندی : نصب و تعمير
آگهی دهنده
Ehsan
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com