انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه آسیاب چکشی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 2 دي 1402
دستگاه آسیاب چکشی
از آنجا که از نام دستگاه پیداست، مکانیزم آسیاب کردن در این مدل بر اساس ضربه وارده از طریق چکش های دوار به مواد و برخورد مواد صورت میگیرد.
ذرات غله در ورودی خط تولید درشت اند، به علاوه پوسته خارجی و سخت مواد نیز باید تخریب بشود. در طی این فرایند، به کمک آسیاب چکشی اندازه مواد خوراکی تا مرتبه میکرون کاهش پیدا میکند و مواد خوراکی کاملا نرم و پودر میشوند.
همان طور که اشاره کردیم، سیستم آسیاب چکشی بر اساس اصل ضربه کار میکند، پس در اثر برخورد های صورت گرفته گرما تولید میشود. از این رو استفاده از آسیاب چکشی برای مواد چرب مفید نیست اما برای مواد خشک کارایی بالایی خواهد داشت. آسیاب چکشی برای غلات که موادی خشک اند بسیار مطلوب است و با توجه به کیفیت بالای ساخت آن ،طول عمر و راندمان بسیار مطلوبی را ارائه میدهد.
شایان ذکر است که کاهش اندازه بیش از حد غلات نیز نتیجه مطلوبی ندارد و علاوه بر فرسایش دستگاه و اتلاف انرژی برای دام و طیور نیز مشکلات گوارشی ایجاد می کند. همه این موارد در طراحی و ساخت ماشین آلات کارخانه خوراک ما در نظر گرفته شده است.
ظرفیت هر نوع و اندزه آسیاب‌ها بستگی به چندین عامل دارد اما فاکتور ماده بیشترین تأثیر را در عملکرد این ماشین‌ها دارد. تمام انرژی مصرف شده در محفظه خرد کردن توسط چکش‌های نوسان آزاد تحویل داده می‌شود و انتظار می‌رود تفاوت قابل توجهی در اثر این ضربه‌های چکش بر روی مواد با ساختار فیزیکی مختلف وجود داشته باشد. البته سرعت‌های بالاتر باعث می‌شود تا اثر سنگین ترو بهتری برای مراقبت از سنگ سخت تولید شود اما محدودیت‌های مشخصی هم از دیدگاه مکانیکی و عملیاتی وجود دارد.
سرعت اگرچه برای سنگ‌شکن عامل بسیار مهمی است اما مقدار خوراک برای آسیاب را محدود می‌کند. هم چنین در هر ماشین تعداد ردیف چکش‌های به کاررفته در ظرفیت ماشین مؤثر است. به بیان واضح تر برای هر ترکیبی از سرعت، اندازه خوراک و تعداد ردیف چکش‌ها محدودیت مشخصی برای مقدار ماده‌ای که آسیاب دریافت می‌کند، وجود دارد.
سرعت شعاعی مواد ورودی به آسیاب تأثیر مستقیم روی مقدار ماده‌ای که بین ردیف‌های چکش قرار می‌گیرند، خواهد داشت. در ماشین‌های با طراحی خوب مسیر خوراک به گونه‌ای تنظیم شده‌است که مواد به جای آن که در مسیر خردکن جاری شوند، سقوط می‌کنند.
آگهی دهنده
شرکت دنیای نوآوران صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1074196
بازدید : 149
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
شرکت دنیای نوآوران صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com