انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه بالابر کاسه ای

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 2 دي 1402
دستگاه بالابر کاسه ای
این دستگاه بالابر برای جا به جایی مواد غذایی، گرانولی ، پودری و شیمیایی میباشد. دستگاه بالابر کاسه ای یکی از دستگاهای مهم خطوط تولید مختلف است. بالابر ها وظیفه خوراک رسانی دستگاهای مختلف خطوط تولید را عهده دار میباشند. به عنوان مثال در خط تولید حبوبات از این دستگاه در ابتدای خط برای خوراک رسانی به دستگاه بوجاری برای تصفیه حبوبات و غلات به کار میرود. خروجی دستگاه بوجاری دوباره توسط یک بالابر کاسه ای دیگر به نوار نقاله دست چین منتقل می شود. در آنجا حبوبات توسط کارگران دست چین شده و خروجی نوار نقاله به یک بالابر دیگر منتقل شده که به پولیش حبوبات میریزد.
این دستگاه بصورت اتوماتیک و بدون داشتن اپراتور میتواند در خطوط تولید صنایع به ویژه صنعت بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد. در زمان کارکرد اتوماتیک این دستگاه در بالای دستگاه یک سنسور قرار میگیرد. عملکرد سنسور مذکور به این صورت است که پر یا خالی بودن مخزن دستگاه بعدی را رسد کرده و در صورت پر بودن مخزن دستگاه بالابر را خاموش میکند.
بالابر کاسه ای یک مخزن بارگیری در ابتدایی آن دارد که محصولات فله مثل حبوبات ، غلات ،مواد شمیایی و گرانولی درون آن ریخته میشود. مخزن مذکور مواد ذکر شده را به پیمانه های دستگاه میرساند. لازم به ذکر است در حالت دستی و یا اتوماتیک مخزن بالابر باید توسط کاربر پر شود. سرعت این دستگاه ثابت بوده و حجم هر پیمانه از طریق تنظیم دریچه خروجی بالابر کنترل میشود.
قبل از خرید بالابر کاسه ای بهتر است این اطلاعات را به طور کامل بدانید تا تجربه ای خوب از خرید این محصول داشته باشید.
• نوع الکترو موتور : موتور تکفاز ۲۲۰ ولت
• جنس نوار : PVC
• جنس کاسه‌ها : تمام استنلس استیل
• ارتفاع : برای هر دستگاه متغیر است، بین ۱۸۰ الی ۲۷۰ سانتیمتر
• کاربرد : قبل از ماشین‌آلات بوجاری، نوار نقاله دستچین و پولیش حبوبات در خط تصفیه حبوبات.
این دستگاه از مهم ترین دستگاه های یک خط تولید است چرا که کاربرد اصلی دستگاه بالابر کاسه ای در خط بوجاری حبوبات و قبل از ماشین‌ آلات بوجاری، نوار نقاله دستچین و پولیش حبوبات است..
آگهی دهنده
دنیای نوآوران صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1074274
بازدید : 185
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
دنیای نوآوران صنعت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com