انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید مبل راحتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 23 مهر 1401
پاستل هاي نشاط بخش
تزئين با سايه هاي پاستلي مي تواند به ايجاد فضاي زندگي سبک و آرام کمک کند. پاستيل‌هاي نشاط‌آور يادآور تعطيلات، لحن را در اين طرح مدرن پرورش‌دهنده ايجاد مي‌کند، جايي که منحني‌هاي متداول و اشکال دايره‌اي پيله و راحتي دارند. نرم و دلپذير، با کروم بازتابنده و جزئيات کروي، حالتي دلپذير و دلپذير است - مکاني براي استراحت و آرامش. وقتي صحبت از لوازم جانبي به ميان مي آيد، آن را ساده نگه داريد تا اطمينان حاصل کنيد که فضا امروزي به نظر مي رسد. اگر قطعات بيش از حد شلوغ يا آراسته باشند ممکن است قدمت فضا داشته باشد. اگر به دنبال پذيرايي از يک دکوراسيون کامل پاستلي نيستيد، با يک صندلي برجسته يا چند اکسسوري کليدي مانند مبلمان نرم و نورپردازي شروع کنيد – آنها راهي مقرون به صرفه براي کشف روند بدون تعهد هستند. براي تکميل، يک قطعه بزرگتر مانند مبل را در سايه خنثي کم رنگ مانند خاکستري انتخاب کنيد تا پايه اتاق را ايجاد کنيد که بتوان آن را با پاستل هاي کليدي گرم کرد. سايه هاي سوربت کمي گرمتر از پاستل هستند و کمي بيشتر ارائه مي دهند. نشاط بدون اينکه غلبه کند. اين روند پر جنب و جوش و بازيگوش بلوک هاي رنگ روشن را با سبک يکپارچهسازي با سيستمعامل ترکيب مي کند تا حال و هواي حداکثري را ايجاد کند که مثبت پس از همه گيري را تابش مي کند. اين زيبايي‌شناسي آينده‌نگر به نقاشي‌هاي ديواري ارجاع مي‌دهد و با ترکيب رنگ‌هاي جسورانه - با صورتي مرجاني، زرد آفتابي و لاجوردي شاد، انرژي مي‌گيرد. پايه‌هاي مبلمان اسکي منحني کرومي، پيچ و تاب براق دهه 80 را معرفي مي‌کنند. از ترکيب و هماهنگ کردن رنگ‌ها نترسيد. هنگامي که با دقت در نظر گرفته شود، پاستل يا سوربت مي تواند يک پالت کامل براي يک اتاق ايجاد کند، زيرا بسياري از سايه ها زماني که رنگ هاي مشابه داشته باشند، يکديگر را تکميل مي کنند. از طرف ديگر، رنگ‌هاي مختلف يک سايه را در نظر بگيريد - به عنوان مثال، صورتي پاستلي و سوربتي، تا بدون برخورد به اتاق عمق دهيد.
وقتي در حال تغيير کاربري يک اتاق کوچکتر هستيد، دانستن اينکه از کجا بايد شروع کنيد، مي تواند مشکل باشد. به حداکثر رساندن فضا کليدي است و به برنامه ريزي دقيق و مبلمان مناسب نياز دارد - اما نگران نباشيد، ما اينجا هستيم تا به شما کمک کنيم. با اندازه گيري اتاق خود و ترسيم نقشه شروع کنيد تا بدانيد بايد با چه چيزي کار کنيد. فضاهاي کوچک فرصتي عالي براي ايجاد يک فضاي چند منظوره است که مي تواند براي موارد مختلف مورد استفاده قرار گيرد، خواه يک دفتر، يک باشگاه ورزشي در خانه يا يک اتاق خواب اضافي باشد، به اين معني که مبلماني را انتخاب کنيد که همه کاره و سازگار باشد.

براي مثال، انتخاب راه‌حل‌هاي ذخيره‌سازي جمع و جور مي‌تواند راهي عالي براي مرتب کردن دمبل‌ها يا تشک يوگا پس از پايان تمرين باشد – اين مي‌تواند يک ميز کناري يا يک زيرپايي کوچک و محتاطانه مانند زيرپايي‌هاي Ashford يا Collingdale ما باشد.

ما داراي يک مبل تختخواب شو ابتکاري است که به شما امکان مي دهد در فضاي گرانبهاي زيادي صرفه جويي کنيد و در يک لحظه آن را بيرون بکشيد. مي‌توانيد هنگام کار از خانه روي ميز کنسول Lottie، پاهاي خود را روي اين زيرپايي قرار دهيد، که مي‌تواند براي لوازم جانبي يا ذخيره‌سازي زماني که کار نمي‌کنيد نيز استفاده شود.

راه حل هاي زيادي براي ترکيب کار در خانه با سبک و راحتي وجود دارد، اما هيچ کدام مانند مبل هايد پارک ما نيستند. جمع و جور و همه کاره است، مي توانيد اين مبل را به عنوان يک صندلي با ميز کنسول انتخاب کنيد، که مکاني عالي براي استراحت لپ تاپ شما در حين کار است و در عين حال راحت مي ماند و مي توانيد از ميز کنسول براي نوشيدني، مجلات يا ريموت استفاده کنيد. يک بار ساعت 5 بعدازظهر را کنترل کنيد. مبل ها در مرکز قرار مي گيرند، به خصوص وقتي دوستان و خانواده دور هم جمع مي شوند. با يک مبل و صندلي راحتي، همه افراد خانواده مي توانند راحت باشند. مهم نيست که چند نفر (يا چند نفر) باشيد، مبل شما هميشه بدون توجه به موقعيت آماده پذيرايي از شما است.
براي ارتباط با پشتيباني و خريد با شماره زير تماي بگيريد 09120032139
آگهی دهنده
وودن مبل
  • قیمت : 20,000,000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران اسلامشهر شهرک گلشهر خيابان خزايي چهار راه قوام ابادي پلاک 9 مجموعه وودن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1074313
بازدید : 142
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
وودن مبل
  • قیمت : 20,000,000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران اسلامشهر شهرک گلشهر خيابان خزايي چهار راه قوام ابادي پلاک 9 مجموعه وودن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com