انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گچبری کلاسیک و مدرن به صورت دستی

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 27 مهر 1401
از قدیم گچبری به هنر چسباندن گچ به دیوار و شکل دادن به آن برای زیباسازی فضا انجام شده است و اکنون نیز این هنر همچنان حفظ شده و البته که گذر زمان باعث تغییراتی در آن نیز شده است تا با سبک و سیاق زندگی مدرن امروزی همخوانی و هارمونی بیشتری داشته باشد. بسیاری از هنرمندان که در این حرفه مشغول کار هستند با تجربه و توانمندی توانسته اند به ترکیب زیبایی از گچبری کلاسیک مدرن دست یابند و با نقوشی زیبا که رنگ و بویی از گچبری سنتی در آن به چشم می خورد و آمیزه ای از گچبری مدرن هم چشم را نوازش می کند به ابتکاری جالب دست زده اند و مناظر چشم نوازی را به فضای خانه، هتل، رستوران و لابی آفریده اند.
برای اجرای گچبری کلاسیک باید سطحی صاف و بدون شکستگی داشته باشید. اگر گچبری سنتی در فضای خانه های مدرن اجرا شود با مواردی چون دیوارهایی با اندازه های متفاوت، پریزها و کنج های نامتقارن مواجه خواهید بود که باعث می شود نتوان به راحتی قرینه سازی کرد. از اینرو باید از قاب بندی های متفاوت بهره برد. لذا لازم است تا به قاب بندی جدیدی پرداخت که با فضای موجود همخوانی داشته باشد. برای گچبری سنتی باید به سبک خانه و ارتفاع دیوارها تا سقف توجه کرد.
این مجموعه گچبری پرشین بالغ بر 20 سال سابقه کار در این زمینه را دارد. از جمله فعالیت‌های گچبری پرشین می‌توان به گچ کاری، ابزارزنی، گچبری (قاب بندی دیوار، گچبری سقف، گچبری دیوار ، گچبری راهرو ...) و… اشاره کرد.اگر شما هم نیاز به دریافت مشاوره دارید، باید بدانید که گچبری پرشین مشاوره رایگان دارد. علاوه بر این به صورت رایگان نیز از محل پروژه بازدید کرده و طراحی نیز به صورت رایگان برای مشتریان انجام می‌شود.در گچبری پرشین پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های در ج شده تماس بگیرید.
09190495706
09037150334
آگهی دهنده
گچبری پرشین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1074806
بازدید : 163
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
گچبری پرشین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com