انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رنگ سنجی، colorimetry، تعیین رنگ سطوح، تعیین رنگ

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 31 خرداد 1402
رنگ سنجی، علم اندازه گیری رنگ، به طور گسترده در تجارت، صنعت و آزمایشگاه برای بیان رنگ به صورت عددی و اندازه گیری تفاوت رنگ بین نمونه ها استفاده می شود. کاربردها شامل رنگ‌ها، جوهرها، پلاستیک‌ها، منسوجات و پوشاک، مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی، نمایشگرها و سایر قطعات و محصولاتی است که رنگ را منعکس یا انتقال می‌دهند.
استفاده و اهمیت رنگ سنجی همزمان با افزایش تولید و فرآوری جهانی افزایش یافته است. برای مثال، هنگامی که تزئینات پلاستیکی خودرویی که در یک قاره تولید می‌شوند باید با روکش فلزی رنگ‌ شده روی قاره دیگر مطابقت داشته باشد، توصیف عینی و دقیق رنگ به یک ضرورت مطلق تبدیل می‌شود.
آناتومی یک رنگ سنج 
یک رنگ سنج شامل یک منبع نور، اپتیک های مشاهده هندسه ثابت، سه فتوسل مطابق با یک استاندارد بین المللی تثبیت شده، و یک پردازنده داخلی یا اتصال کابل به یک پردازنده/واحد نمایشگر یا کامپیوتر است.
رنگ سنج امروز
امروزه انواع رنگ سنج های tristimulus برای نمونه برداری رنگ، بازرسی و کنترل کیفیت رنگ در دسترس هستند. بسیاری از آن‌ها دستگاه‌های قابل حمل و باتری‌دار هستند که امکان اندازه‌گیری رنگ عینی را در کف تولید یا مکان‌های دوردست فراهم می‌کنند. آنها دارای طیف وسیعی از دیافراگم ها و هندسه های روشنایی/مشاهده برای کاربردهای خاص، سطوح مختلف قابلیت های پردازش داده و لوازم جانبی متعدد هستند.
یکی از شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه ساخت رنگ سنج ها شرکت lovibond است که انواع رنگ سنج ها برای مصارف مختلف در زمره مصرف صنعتی و خانگی با دقت در تجزیه و تحلیل مایعات و جامدات از جمله: خوراکی، روغن های صنعتی و سوخت، مواد شیمیایی، دارویی، نوشیدنی ها و مواد غذایی هستند را دارا می باشد. این ابزارها و مواد مرجع دارای گواهی ISO17025 با روش ها و استانداردهای تست بین المللی مانند ASTM، DIN، AOCS و ISO

شرکت لبینت نماینده رسمی محصولات Lovibond در ایران است که با توجه به نیاز مشتری محصولات خود را در زمینه های مختلف صنعتی، دانشگاهی و ...  با یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می کند.
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
​​​​​​​
آگهی دهنده
لبینت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1076679
بازدید : 127
دسته بندی : لوازم مهندسي
آگهی دهنده
لبینت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com