انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انواع ورق نسوز

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 17 ارديبهشت 1402
ورق نسوز آزبست:

تحمل حرارتی تا دمای ۴۵۰درجه سانتی گراد، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر سایش،دارای انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر آب ، بخار آب ، روغن ، گاز ، الکل ، اسید و مواد نفتی، دارای قابلیت های مکانیکی و انسجام، مقاوم در برابر نیروهای سایشی و کششی

ورق نسوز آزبست:
ورق نسوز آزبست و یا ورق لاستیکی آزبست از مواد نسوزی است که در حوزۀ محصولات نسوز، در حال حاضر در کشور ایران کاربردهای بسیاری دارد. آزبست و یا پنبه نسوز در این محصول دیر گداز با همراهی ترکیباتی همانند رزین و یا چسب همراه شده است.
ویژگی های ورق آزبست،:
آزبست و یا پشم شیشه از کانی­هاست. این مادۀ معدنی در واقع نوعی سنگ آذرین درونی و ریز بلور محسوب می­شود. آزبست بکار رفته در ورق آزبست از عناصری از قبیل سیلیسیم، منیزیم و آهن تشکیل شده است و به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل گرما و آتش دارند در فرآورده ­های نسوز استفاده می­شود.

کاربردها:
از موارد مصرف محصول ورق آزبست به سبب مقاومت در برابر حرارت و مواردی که به طور مستقیم با آتش در تماس هستند، مانند فولاد و آلومینیوم، ریخته­ گری، شیشه سازی و واشر سازی است. واشر حلقۀ فلزی و گاه از جنس لاستیک است که در حالت معمول برای توزیع بار پیچ و مهره ­ها استفاده می­گردد. همچنین در انواع کوره ­های حرارتی از جمله کوره ­های ذوب القایی هم از ورق آزبست استفاده می­شود. این نوع از ورق نسوز در سیستم­های عایق­کاری می­تواند به عنوان پشتیبان هم استفاده شود.

ورق آزبست نسوز در اقسام تجهیزات الکترونیکی و دریچه­ ها به عنوان عایق بکار می­رود. از انواع شیوه­ های ساخت که مواد مهندسی مانند فلز، پلیمر، سرامیک و کامپوزیت را به هم اتصال می­دهد، جوشکاری است. در جلوگیری از پاشش ذرات حاصل از جوشکاری می­توان این ورق نسوز را بکار برد. انواع گوناگون درزگیرها، اگزوزها و موتورها مصرف­های دیگر ورق آزبست است.
نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع پارچه نسوز و محصولات نسوز با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید
02133111933
02133113605
09122284210
آدرس فروشگاه: تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561.
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات ورق آزبست میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir
آگهی دهنده
بهزاد فرج زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1078987
بازدید : 129
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
بهزاد فرج زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com