انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویندوز 11 اورجینال: لایسنس ویندوز 11 - لایسنس ویندوز 11 اورجینال - خرید لایسنس ویندوز 11

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 26 آذر 1401
• رابط کاربری و طراحی ویندوز 11
ویندوز ۱۱ دارای رابط کاربر گرافیکی (GUI) به‌روزشده‌ای است که از دستورالعمل‌های طراحی روان مایکروسافت پیروی می‌کند. شفافیت، سایه‌ها و گوشه‌های گرد در کل سامانه رایج است. منوی شروع جدیدی برای این سیستم طراحی شده‌است که کاشی‌های سمت راست را از بین می‌برد. کاشی‌های زنده (Live Tiles) یک از بخش‌های موردعلاقه طرفداران ویندوز ۱۰ است، اما حالا در ویندوز ۱۱ امکان ویرایش ریجستری ویندوز برای غیرفعال کردن منوی استارت جدید و بازگرداندن مونوی استارت قدیمی وجود ندارد و همین موضوع باعث ناامیدی بسیاری از کاربران ویندوز ۱۱ شده‌است. نوار وظیفه نیز به صورت پیش فرض ساده و متمرکز است. از دیگر تغییرات سیستم می‌توان به آیکان‌ها، انیمیشن‌ها، صداها و ابزارکهای جدید سیستم اشاره کرد. بسیاری از رابط و منوی شروع با الهام از بخش‌های زیادی از ویندوز ۱۰X است که به دلیل همه‌گیری کروناویروس توسعه آن متوقف شده بود. اسنپ لایوتز (به انگلیسی: Snap layouts) یکی دیگر از مشخصه‌های این نسخه است. در این حالت می‌توان چند پنجره را در صفحه در کنار هم به شکل ستونی یا حالت‌های دیگر باز کرد. البته این ویژگی در ویندوز ۱۰ نیز موجود بوده‌است ولی در ویندوز ۱۱ تنها رابط کاربری جدیدی برای این ویژگی در نظر گرفته شده‌است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا طرح‌بندی مورد علاقه خود را برای پنجره‌های متعددی که به آن نیاز دارد بر روی صفحه نمایش اعمال نماید. ویژگی دیگر اسنپ گروپز (به انگلیسی: Snap Groups) نام دارد که به کمک آن می‌توان به راحتی به پنجره‌های قبلی که بسته شده بازگشت.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

• ابزارک‌ها در ویندوز 11
ویندوز ۱۱ شامل یک صفحه ویجت است که با کلیک کردن روی دکمه ابزارک‌ها در نوار وظیفه قابل دسترسی است. ویجت‌ها اخبار، ورزش، آب و هوا و امور مالی MSN را نمایش می‌دهد. در ویندوز ۱۱، ویجت‌ها قابل کشیدن یا تنظیم مجدد نیستند و دسترسی به پانل ویجت‌ها نیاز به ورود به سیستم با یک حساب مایکروسافت دارد.

• اپ استور جدید
یکی دیگر از تغییرات مهم ویندوز ۱۱ مربوط به اپ‌استور جدیدش می‌شود. در این سیستم عامل مایکروسافت استور بازطراحی شده و از تعداد بالایی اپلیکیشن میزبانی می‌کند که شامل اپ‌های اندرویدی مانند تیک تاک و اینستاگرام هم می‌شود.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرمافزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
خرید ویندوز 11 - خرید ویندوز 11 اورجینال - لایسنس اورجینال ویندوز11 - لایسنس اصلی ویندوز11 - مزایای ویندوز 11 - فروش ویندوز 11 - دانلود ویندوز 11 اورجینال - خرید قانونی ویندوز 11 - قیمت ویندوز 11 - خرید ویندوز 11 orginal - خرید ویندوز 11 نسخه اصلی - فروش نسخه نهایی ویندوز 11 - خرید بدون واسطه ویندوز 11 - فروش بدون واسطه ویندوز 11 - فروش ویندوز 11 اورجینال - خرید نسخه نهایی ویندوز 11


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key
آگهی دهنده
microsoftlicense
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : مایکروسافت لایسنس: فروشگاه لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت - همکار رسمی (Partner) مایکروساف
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1079372
بازدید : 144
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
microsoftlicense
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : مایکروسافت لایسنس: فروشگاه لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت - همکار رسمی (Partner) مایکروساف
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com