انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کرم های شب و روز چای سبز روشن کننده پوست ضد لک

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1403
قیمت کرم های شب و روز چای سبز کاملاً گیاهی
کرم دوقلو با عصاره چای سبز خرید از فروشگاه
کرم شب و روز چای سبز اصل نمایندگی تهران
کرم شب و روز چای سبز خرید
نمایندگی پخش انواع کرم چای سبز
آیا برای مراقبت های شدید پوست وقت ندارید؟ شما هنوز هم می توانید به خوبی از پوستتان محافظت کنید. مراقبت خوب از پوست و انتخاب سبک زندگی سالم می تواند به تاخیر در پیری طبیعی و جلوگیری از مشکلات مختلف پوست کمک کند. پوست خشک را مرطوب کنید. اگر پوست شما خشک است، از مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. برای استفاده روزانه، مرطوب کننده حاوی SPF را در نظر بگیرید. پوست عالی فقط به DNA مربوط نمی شود - در واقع عادات روزانه شما تأثیر زیادی بر آنچه در آینه می بینید دارد. اما بسته به اینکه چه کرم هایی را برای مراقبت از پوست خود انتخاب می کنید در سالم ماندن و زیبایی پوست شما تاثیر بسزایی دارد.
چهار مرحله اصلی مراقبت از پوست:
پاکسازی - شستن صورت.
تونینگ - متعادل کردن پوست.
مرطوب کننده - مرطوب کننده و نرم کننده پوست.
و در نهایت
- استفاده از کرم های شب و روز مراقبتی
هدف هر روال مراقبت از پوست این است که پوست صورت خود را تنظیم کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشد و همچنین هر ناحیه ای را که می خواهید روی آن کار کنید عیب یابی کنید. متخصصان زیبایی معتقدند که روتین‌های زیبایی فرصتی برای مشاهده تغییرات درون خود هستند. همانطور که پوست شما با افزایش سن نیاز به تغییر دارد، محصولات و کرم های پوستی نیز نیاز به تغییر دارند.
متخصصان پوست بارها تاکید می کنند که شستن صورت، اساسی ترین و ضروری ترین مرحله هر مراقبت از پوست است. پوست ما هر روز با آلاینده های محیطی، کثیفی و عوامل دیگر در تماس است که باید به آرامی پاک شوند. برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ، تیرگی و آکنه، روزی دو بار صبح و شب بشویید.
پاک کننده صورت خود را پیدا کنید
فرمول مناسب پوست شما را بدون از بین بردن روغن های ضروری و سالم تمیز می کند. با اسکراب های لایه بردار راحت باشید (یک بار در هفته استفاده کنید) و از اسکراب هایی که پوست گردوی خرد شده یا مواد ساینده دارند اجتناب کنید.
تفاوت بین کرم روز و شب
کرم‌هایی که صبح‌ها استفاده می‌کنید برای محافظت از پوست شما در برابر عوامل محیطی که هنگام خروج از خانه با آن‌ها مواجه می‌شوید، محافظت می‌کنند – بسیاری از آنها حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که رادیکال‌های آزاد مبتنی بر آلودگی را به حداقل می‌رسانند و کرم‌های ضد آفتاب برای محافظت از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش.
از سوی دیگر، کرم‌های شب روی ترمیم هرگونه آسیبی که ممکن است با موادی مانند رتینول برای سرعت بخشیدن به گردش سلولی و مقابله با لکه‌های تیره ایجاد شده باشد، تمرکز دارند.
ترکیبات کرم دو قلو شب و روز چای سبز:
عصاره فعال طبیعی چای سبز، پلی فنول های چای، اسانس جلبک دریایی، آربوتین، عامل مرطوب کننده آلوئه ورا.
اثربخشی کرم گیاهی شب و روز :
فرمول منحصر به فرد چای سبز طبیعی با تکنولوژی بالا می تواند به سرعت پوست شما را بهبود بخشد، به طور موثر شادابی سلولی را فعال کند، ملانین تشکیل شده را حل کند، به طور موثر انواع لکه های پوستی را از بین ببرد و تاثیر ویژه ای بر روی پوست با آکنه و سایر لک های پوست داشته باشد.این پکیج دوقلو را به طور منظم استفاده کنید تا پوست خود را نرم، روان و روشن کنید.
**** این پکیج زیبایی شامل دو عدد کرم شب و روز می باشد.
روش مصرف کرم دوقلوی چای سبز :
بعد از پاکسازی صورت هر روز صبح و عصر، (کرم شب) / کرم ترمیم کننده سفید کننده (روزانه) را روی صورت بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب کامل پوست شود.


کرم سفید کننده پوست ، کرم روشن کننده پوست ، کرم شب و روز ، کرم جوان کننده پوست چای سبز ، کرم گیاهی شب و روز ، کرم دوقلو ضد لک ، کرم ضد لک پوست ، کرم برطرف کننده لک ، کرم ضد جوش ، کرم روشن کننده ، کرم گیاهی ، کرم دوقلو گیاهی ، انواع کرم شب و روز ، کرم ضد چین و چروک ، کرم دور چشم ، کرم سفید کننده بدون عوارض ، کرم روشن کننده پوست ، کرم آبرسان ، اسکراب ، کرم مرطوب کننده مراقبت از پوست ، کرم مراقبتی ، کرم روشن کننده صورت ، کرم پاک کننده صورت ، ژل پاک کننده صورت ، کرم صورت مردانه ، کرم صورت خاویار ، کرم صورت اوریفلیم ، کرم صورت لورال ، کرم صورت آبرسان ، کرم صورت الارو ، کرم صورت لکه بر ، کرم صورت لانکوم ، کرم صورت بیوتین ، کرم صورت برای پوست خشک ، کرم صورت برای جوش ،کرم لیفت صورت ، کرم لیفتینگ صورت ، کرم صورت سفید کننده ، کرم صورت شب ، کرم صورت شیر ، کرم صورت شترمرغ ، کرم
آگهی دهنده
زیبایی کالا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1080961
بازدید : 187
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
زیبایی کالا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com