انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ویلا ستاره گیلان

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 25 دي 1401
اجاره روزانه و ماهانه ستاره گیلان (واحد 10)، 18 متر برای 4 نفر به همراه 2 نفر اضافی در شهر رودبار با تضمین بهترین کیفیت.
بومگردی ستاره گیلان اقامتگاهی برای تفریح، استراحت و تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای شماست. این بومگردی در منطقه‌ای روستایی در دارستان رودبار واقع شده است بومگردی ستاره گیلان دارای 10 اتاق بوده که سرویس خواب آنها بصورت کفخواب است. 8 اتاق 18 متری و 2 اتاق 15 متری و همه ی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی، و حمام اختصاصی بوده و اقامتگاه دارای پارکینگ میباشد. قابل توجه مهمانان همراه با سالمند، کودک و افراد دارای معلولیت این بومگردی در بخش ورودی و اتاقهای طبقه بالا دارای تعدادی پله است. پذیرش حیوان خانگی در این بومگردی در حیاط مجاز است.
فضای کوهپایه ای و جنگلی اطراف باعث شده تا بتوانید پیاده روی یا گشت لذت بخشی داشته باشید پس کوله پشتی و زیرانداز و وسایل کمپینگ با خود داشته باشید تا بتوانید از طبیعت اطراف نیز بهره مند شوید. امکانات اقامتگاه: - دارای صبحانه رایگان - آشپزخانه مرکزی - رستوران برای سفارش وعده های غذایی با هزینه جداگانه - آب آشامیدنی مجهز به سیستم تصفیه اتوماتیک - سیستم سرمایشی ندارد و سیستم گرمایشی پکیج دسترسی اقامتگاه به اماکن تفریحی، رفاهی و خدماتی: - فاصله تا سوپر مارکت و نانوایی 5 دقیقه - فاصله تا بیمارستان رودبار با خودرو 15 دقیقه - فاصله تا سد منجیل با خودرو 20 دقیقه - فاصله تا آبگرم لویه با خودرو 10 دقیق و تا پمپ بنزین ۱۵ دقیقه
آگهی دهنده
ویلای شمال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : گیلان، رودبار، پایین بازار، دارستان، بومگردی ستاره گیلان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1081617
بازدید : 123
دسته بندی : ويلا
آگهی دهنده
ویلای شمال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : گیلان، رودبار، پایین بازار، دارستان، بومگردی ستاره گیلان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com