انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش انواع گیربکس آیماک ترکیه (I MAK)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 1 بهمن 1401
فروش انواع گیربکس آویز و الکتروگیربکس شافت موازی آیماک ترکیه (I.MAK) برای مشتریان در صنایع کشاورزی و جنگلداری، گاز و نفت، تصفیه آب، معادن، فولاد، غذایی و دارویی، سیمان و سرامیک
شرکت آیماک ترکیه (I.MAK) پنجاه سال است که گیربکس هایی را برای صنایع مختلف طراحی و تولید کرده است تا پاسخگوی نیازهای طیف متنوعی از مشتریان باشد. کارخانه آیماک طیف گسترده ای از راهکارهای برتر در حوزه گیربکس و درایو را تولید می کند.
با بیش از یک میلیون پیکربندی مختلف، محصولات آیماک بهترین، قابل اعتمادترین و انعطاف پذیرترین گزینه ها و راهکارها را برای کاربردی مورد نظر مشتریان در اختیار آن ها قرار می دهد. گیربکس های آیماک روزانه صدها هزار دستگاه را در کاربردهای مختلف در سراسر جهان نیرو می دهند و جابه جا می کنند. از جمله کاربردها و بخش های صنعتی می توان به صنایع غذایی، کارخانه های سیمان، ساخت و ساز، لجستیک، معدن، معادن، کشاورزی و همچنین نفت و گاز اشاره کرد.
شرکت آیماک ترکیه (I.MAK) از سال 2000 میلادی رشد جهانی خود را آغاز نمود و هم اکنون به پشتوانه یک شبکه توانمند تولید، فروش و توزیع در پنج قاره، در بازارهای بیش از 40 کشور جهان حضوری قدرتمند دارد.
جهت سفارش، استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ به turkey.trade.advise@gmail.com ایمیل بزنید یا به واتس اپ پیام دهید.
آگهی دهنده
ترکیه ترید
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1081970
بازدید : 75
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
ترکیه ترید
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com