انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قطعات یدکی ژنراتور

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 بهمن 1401
معرفی ژنراتور اسکانیا گازسوز :

ژنراتور اسکانیا گازسوز که ممکن است در توان های متفاوت و قیمت هایی با اختلاف بالا در بازار مشاهده نمایید را امروز میخواهیم تشریح کنیم, ژنراتور اسکانیا گازسوز موجود در بازار ایران جز دسته موتور های خودرویی می باشد.

این موتور ها در دو مدل 6 سیلندر و 5 سیلندر در بازار موجود می باشند. که نمونه 6 سیلندر آن 9 لیتری و نمونه 5 سیلندر آن 13 لیتری می باشد ,در نتیجه موتور اسکانیا 5 سیلندر قدرت بیشتری نسبت به اسکانیا 6 سیلندر دارد .

.

همانطور که میدانیم با توجه به اینکه موتور های اسکانیا 5 و 6 سیلندر در خودرو با فشار گاز بالا تغذیه میشوند عموما در هنگام تبدیل سیستم سوخت این موتور به سیستم موتور های زمینی و نیروگاهی مقداری از توان موتور کاهش پیدا خواهد کرد .

قابل ذکر است که در برخی از فروشنده ها توسط کمپرسور که عموما هم غیر استاندارد هستند فشار گاز را بالا میبرند که این کار توصیه نمیشوند و خطرات خاص خودش و استهلاک بیشتر موتور را به همراه دارد ,در نتیجه با پایین آمدن فشار و تبدیل سیستم موتور به سیستم ژنراتور هایی نیروگاهی یک ژنراتور اسکانیا 5 سیلندر در حالت دائم کار نهایتا 120 آمپر سه فاز یا به عبارتی 360 آمپر تکفاز و اسکانیا 6 سیلندر نهایتا 90 آمپر سه فاز یا 270 آمپر تکفاز تولید خواهد کرد .
آگهی دهنده
تبریزی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1082444
بازدید : 99
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
تبریزی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com