انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فلومتر روتامتر کوبولد مدل DSV-3

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 24 اسفند 1401
روتامتر تابلویی یکی از مقرون به صرفه ترین و قابل اطمینان ترین ابزار اندازه گیری جریان است. در تنظیمات مختلف ،فلومتر روتامتر کوبولد DSV-3 می توانند برای مقاومت در برابر فشارهای زیاد ، مایعات خورنده ، دمای بالا طراحی شوند و کاملاً مستقل از عوامل مؤثر بر دیگر روتامتر ها باشند.

عملکرد روتامتر تابلویی
روتامتر تابلویی را می توان برای هر نوع گاز یا مایعی کالیبره کرد و مورد استفاده قرار دارد ،زیرا اصول کار آنها ساده و به خوبی درک شده است. نشانه جریان از تعادل نیروهای سیال در زیر شناور با گرانش بدست می آید.

این کار با استفاده از یک لوله مخروط یکنواخت ، یک شناور که قطر آن تقریباً برابر با شناسه لوله در ورودی است ، و یک مقیاس برای ارتباط ارتفاع شناور انجام می شود. لوله جریان به طوری در یک موقعیت عمودی قرار می گیرد و مایع از پایین وارد می شود ، شناور را مجبور می کند تا در لوله بالا رود تا اینکه یک حلقه کافی حلقوی بین شناور و لوله وجود داشته باشد تا بتواند حجم کل سیال را از روی شناور عبور کند. در این مرحله شناور در حالت تعادل قرار دارد و ارتفاع آن متناسب با سرعت جریان است.

با این حساب ، بسیاری از عوامل ساده مؤثر بر عملکرد فلومتر روتامتر کوبولد DSV-3 به راحتی قابل درک هستند. به عنوان مثال ، افزایش تراکم و وزن شناور به سرعت جریان بیشتری نیاز دارد تا توپ را به هر بلندی در لوله مجبور کند. علاوه بر این ، به راحتی می توان فهمید که هرگونه تغییر در مایع ناشی از دما یا فشار ، بر موقعیت شناور تأثیر می گذارد. این امر به ویژه در مورد گازهای قابل فشرده سازی صادق است و به همین دلیل تحت تأثیر فشارهای عملیاتی قرار دارند. مطالعات طی این سالها منجر به بسیاری از معادلات همبستگی یا روشهای اصلاح چگالی گاز ، فشار ، دما و ویسکوزیته شده است. برخی از فرمولهای متداول در زیر نشان داده شده است.
021-86122529
021-86031607
021-86031736
021-88746664
021-88746663
آگهی دهنده
نازنین انتظاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1083317
بازدید : 84
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
نازنین انتظاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com