انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

میلکومتر گاودوش و بزدوش

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 23 بهمن 1401
میلکومتر گاوی تکنوشیر وسیله ای برای اندازه گیری مقدار شیر دام در یک دوره شیر دهی می باشد .
این محصول کاملا توسط شرکت تکنوشیر تولید می شود و برای دام های مانند گاو ، گاو میش استفاده می شود که این محصول برگرفته شده از میلکومتر مدل وایکاتو (Waikato) نیروزلندی می باشد . قطعات این دستگاه با تمامی مدلهای وایکاتو اصلی و غیر اصلی سازگار است و شما میتوانید تمامی قطعات میلکومتر را از مجموعه تکنوشیر بزرگترین تولیدد کننده قطعات دستگاه های شیر دوش ثابت و سیار تهیه کنید .

کاربرد میلکومتر
میلکومتر گاوی بعد از نصب بر روی دستگاه شیردوش گاو جهت رکوردگیری یا همان اندازه گیری و ثبت اطلاعات دام ( همانند گرفتن نمونه شیر و فرستادن به آزمایشگاه برای تعیین میزان چربی ، پروتیین و یا تشخیص بیماری ها ) استفاده می شود .

عملکرد میلکومتر
این محصول را معمولا به طور موقت و در زمان ثبت رکورد استفاده می کنند و پس از رکورد گیری آن را از شیردوش جدا کرده و بعد از شستشو در انبار یا جای مناسب نگهداری می شود تا دوره های بعدی دوباره مورد استفاده قرار گیرد . میلکومتر ها در مدل های مختفلی وجود دارد اما محصول شرکت تکنوشیر به صورت آنالوگ کار میکند و در زمان عبور شیر ، مقداری از شیر را که حدود 2/5 درصد از آن می باشد در ظرف مخصوص نگهداری شیر هدایت می شود که این ظرف به صورت حکاکی مندرج شده تا مقدار شیر را به آسانی به شما نشان دهد و تا حدود 30 کیلو و یا 65 پوند را در هر بار شیر دهی توان اندازه گیری دارد و الباقی شیر دوشیده شده از مسیر خط شیر دوش خارج شده و به مخزن نگهدارنده شیر فرستاده می شود و در نهایت بعد از اتمام عمل شیردوشی شما می توانید بسیار ساده با فشار دادن یک اهرم در انتهای میلکومتر شیر را تخلیه کرده و به مخزن شیر هدایت شود و بعد از آن شما میتوانید برای نظافت آن اقدام کنید
آگهی دهنده
محمدتقی میرصابری
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-شهرک صنعتی چهاردانگه شهرک سهند خیابان سهند هشتم سوله های بنفش پلاک 3/812
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1083455
بازدید : 86
دسته بندی : دامداري
آگهی دهنده
محمدتقی میرصابری
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-شهرک صنعتی چهاردانگه شهرک سهند خیابان سهند هشتم سوله های بنفش پلاک 3/812
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com