انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کاور سامسونگ Protective Standing Cover Original S22 Ultra

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 23 بهمن 1401
قاب محافظ اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا (Galaxy S22 Ultra) توسط شرکت سامسونگ طراحی و ساخته شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این قاب محافظ به خوبی از گوشی در برابر ضربه محافظت میکند.

کیفیت متریال استفاده شده در این قاب محافظ بسیار مرغوب بوده و دوام بالایی دارد. این قاب لبه های گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد. با توجه به تفاوت ارتفاع میان قاب و دوربین پشت، با قرار دادن گوشی روی سطوح صاف به هیچ عنوان، لنز دوربین با سطح، تماس نداشته و خط و خش روی آن ایجاد نخواهد شد.

در قسمت پشت این کاور پایه استند نگهدارنده تاشو قرار دارد که باز کردن و قرار دادن گوشی روی هر سطح صاف می توانید به راحتی به تماشا کلیپ مورد علاقه خود بپردازید.

جنس بدنه قاب محافظ اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا (Galaxy S22 Ultra) از نوع پلی کربنات نازک است است طرح فلز براق است که زیبایی خاصی به گوشی شما می‌بخشد. این کاور محافظ علاوه بر اینکه از گوشی به خوبی در برابر ضربه محافظت می‌کند ابعاد گوشی را بزرگ و حجیم نمی‌کند.

اما مهم ترین ویژگی قاب اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا Galaxy S22 ultra Protective Stand Cover قابلیت تبدیل به حالت استند یا پایه شدن آن می باشد. این قاب محافظ همانطور که از تصاویر پیداست شما می توانید تنها با باز کردن زائده پشت آن به حالت زیر آن را به یک استند برای گوشی تبدیل کنید. اندازه زاویه کاور در حالت استند به گونه ای طراحی شده تا هنگام کار با گوشی در این حالت، بهترین زاویه دید را در اختیار کاربر قرار دهد تا شفافیت صفحه نمایش تبدیل به سیاهی نشود. بنابراین می توان به راحتی و بدون نیاز به نگه داشتن گوشی در دست، ساعت ها فیلم دید و یا به گشت و گذار در اینترنت پرداخت.
آگهی دهنده
شرکت حامی ارتباط هماهنگ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1083520
بازدید : 148
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
شرکت حامی ارتباط هماهنگ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com