انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فلومتر مغناطیسی یوکوگاوا ADMAG AXR

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 24 اسفند 1401
بازار فلومتر مغناطیسی یکی از بزرگترین در بین فلومترها است .این فلومتر مغناطیسی برای اولین بار در سال ۱۹۵۲ ، سالهایی قبل از فلومتر کوریولیس (۱۹۷۷) ،فلومتر التراسونیک (۱۹۶۳) و فلومتر گردابی (۱۹۶۹) برای استفاده تجاری معرفی شدند. از آنجا که آنها خیلی زود معرفی شدند ، این دبی سنج ها زمان بیشتری برای نفوذ به بازارهای اروپا ، آمریکای شمالی و آسیا داشتند.

اگرچه فلومتر های مغناطیسی دارای کاربردهای قوی برای مایعات هستند ، اما آنها قادر به اندازه گیری مایعات غیر رسانا نیستند ، و ممانعت از استفاده آنها در صنایع نفت و گاز و پالایشگاه ها بدون دستیابی به پیشرفت فناوری پیش بینی نشده است. با این حال ، تأمین کنندگان موفق شده اند میزان هدایت مورد نیاز برای اندازه گیری جریان با یک فلومتر مغناطیسی را کاهش دهند. برای انجام این کار ، آنها مقدار قدرت مورد استفاده برای تحریک کویل های مغناطیسی را افزایش داده و سیگنال قوی تری ایجاد می کنند. با تأمین مرزهای هدایت ، تأمین کنندگان در حال استفاده از فلومتر مغناطیسی در طیف وسیعی از کاربردها هستند.

فلومتر مگنتیک 2-سیمه یوکوگاوا ADMAG AXR می تواند در سیستم 2-سیمه بدون هیچ منبع برقی نصب شود ، از این رو هزینه ابزار دقیق اولیه به شدت کاهش می یابد. این سری محصول اولین فلومتر مغناطیسی 2-سیمه دنیا است که “روش القاء فرکانس دوتایی” فاقد سرو صدای سیال برای دستیابی به پایداری عالی برای ابزار دقیق بکارمی گیرد.مثل فلومترهای مغناطیسی 4-سیمهسریAXF ، ADMAG AXRتابع های کاربرپسند مثل نمایشگر LCDماتریس نقطه ای کامل، تابع عیب یابی سطح چسبنده الکترود ،و صفحه نمایش چند زبانه دارد. سوئیچ های مغناطیسی می تواند برای چک کردن و تنظیمات پارامترهای بدون باز کردن پوشش بدنه استفاده شود.
021-86122529
021-86031607
021-86031736
021-88746664
021-88746663
آگهی دهنده
نازنین انتظاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1083938
بازدید : 78
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
نازنین انتظاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com