انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ساز دهنی سیدل

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 30 بهمن 1401
بررسی ساز دهنی سیدل مدل De luxe
Seydel Chromatic De Luxe ساز دهنی کروماتیک 12 سوراخه و 48 نت است. اگرچه نسخه های قبلی متفاوت ساخته شده بودند، Chromatic De Luxe جدیدتر از سیدل دارای بدنه شیشه ای اکریلیک است که به هوادهی بیشتر آن کمک می کند. نه تنها این، بلکه شانه نیز اکریلیک است.

بنابراین، مانند یک شانه چوبی با گذشت زمان، آب را متورم یا جذب نمی کند. بنابراین، اگر قصد دارید در رویدادهای فضای باز بنوازید، این سازدهنی یک انتخاب عالی است. اگر اهل پاکسازی هستید، می توانید این سازدهنی را با کلید C دریافت کنید، اما کلیدهای دیگری برای کسانی که دوست دارند مجموعه سازهای خود را آزمایش کنند یا کامل کنند، در دسترس هستند.

در ادامه به بررسی سه نوع از این مدل میپردازیم:

ساز دهنی کروماتیک سیدل مدل De Luxe Steel Harmonica
Sydel Chromatic De Luxe Steel Harmonica یک اندام دهانی کروماتیک با 12 سوراخ، 48 نی فولادی ضد زنگ و شانه اکریلیک نارنجی رنگ و دهانی نیمه ماه است.

سیدل کروماتیک د لوکس استیل «خواهر کوچک» مدل برتر کروماتیک سیدل، ساکسونی کروماتیک است. این مدل نی‌های فولادی ضد زنگ منحصر به فرد سیدل را داراست. دهانی با روکش نقره به شکل نیمه ماه از ابتدا طراحی شده است و خاصیت کشویی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

سیدل کروماتیک د لوکس استیل به دلیل صدای درخشان و کامل خود از طریق همه رجیسترها و پاسخ تون شگفت انگیز که با ساختار بسیار هوادهی و محکم به دست آمده است متمایز است. استفاده از مواد ضد خوردگی برای تمام قطعات تضمین کننده طول عمر طولانی و قابلیت اطمینان بالا است.

مشخصات فنی
کوک: Solo-Tuning
صدای غنی، کامل و پاسخ سریع نی نی 48 نی استیل ضد زنگ: دوام بالا و پایداری تنظیم حتی با نواختن سنگین
تنظیم سولو: 12 سوراخ مربوط به سه اکتاو کامل، خلق و خوی برابر، A4 = 443 هرتز است.
دهانی با روکش نقره گالوانیکی با دهانه های گرد و مقطع نیمه ماه شکل برای ویژگی های لمسی بهتر ویژگی‌های لغزشی عالی در مدل‌های پیشرفته
نوار لغزنده کار صاف و بی صدا برای بازی حساس و سریع
اتلاف هوای کمتر به دلیل تلورانس های بهینه و صاف بودن صفحات نی نقره ای آلمانی
اگر می‌خواهید چیدمان تونال را تنظیم کنید، لطفاً مشخصات خود را با ما تماس بگیرید و شرکت هارمونیکا با ما تماس بگیرید، کوک‌های ویژه از هر نوعی را می‌توان به صورت جداگانه تولید کرد و فرکانس اجرای کنسرت را می‌توان در صورت نیاز تغییر داد.

ساز دهنی کروماتیک مدل NonSlider Chromatic Deluxe Steel
این ساز مجهز به یک دهنی جدید طراحی شده است که امکانات جدیدی را برای نوازندگان برای نواختن کروماتیک باز می‌کند. فرقی نمی کند که قبلا سازدهنی کروماتیک زده باشند یا هارمونیکای بلوز دیاتونیک!

NONSLIDER Chromatic یک ابزار بسیار قابل اعتماد است که عملاً بدون تعمیر و نگهداری است. 48 نی استیل ضد زنگ پایدار تنظیم کننده صدای عالی و لذت نوازندگی طولانی را تضمین می‌کند. علاوه بر این، دریچه‌های گیر کرده یا لغزنده گیر کرده چیزهای گذشته هستند.

* لطفاً توجه داشته باشید: برای دستیابی به پاسخ‌های بهینه تون، نی‌های انواع LC، LD و LF، و همچنین کوک ارکستر C به دریچه‌ها (کامل و/یا نیمه سوپاپ) مجهز شده‌اند. خم شدن برخی نت های نیمه سوپاپ هنوز امکان پذیر است – تمام نت های ضربه ای سوپاپ دار نیز می توانند به صورت زیرین خم شوند. در صورتی که نی ها دریچه دار باشند، Overblows قابل پخش نیست.
آگهی دهنده
فنگشویی شاپ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1083997
بازدید : 130
دسته بندی : ادوات موسيقي
آگهی دهنده
فنگشویی شاپ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com