انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین وکیل متخصص دریافت خسارات و دیه مصدومین تصادفات رانندگی و قطع نخاع

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 15 فروردين 1402
بهترین وکیل متخصص در دریافت خسارات و دریافت دیه مصدومین تصادفات رانندگی و مصدومین قطع نخاع تهران و سایر استانها
در موسسه امداد حقوقی شهر با مدیریت آقای علیرضا تحریری نیا وکیل پایه یک دادگستری وکلای متخصص در دریافت خسارات و دریافت دیه مصدومین تصادفات رانندگی و مصدومین قطع نخاع برای ارائه خدمات در تهران و سایر استانها حضور دارند.
در این موسسه شما می توانید با چندین وکیل متخصص در دریافت خسارات و دریافت دیه مصدومین تصادفات رانندگی و مصدومین قطع نخاع از وکلای حرفه ای تهران و سایر استانها که طیف گسترده ای از خدمات حقوقی مربوط به متخصص در دریافت خسارات و دریافت دیه را در تهران و سایر استانها را دارند، ارائه می دهند ارتباط برقرار کنید.
موسسه امداد حقوقی شهر با مدیریت آقای علیرضا تحریری نیا وکیل پایه یک دادگستری با ارائه ی فهرستی از وکلای متخصص در دریافت خسارات و دریافت دیه در تهران و سایر استانها به فعالیت می پردازند، امکان بررسی توانمندی های این اشخاص را به شما می دهد تا از این طریق مناسبترین وکیل را که در نزدیکترین فاصله ی جغرافیایی با شما در تهران و سایر استانها حضور دارد را انتخاب کنید.
وکلای متخصص در موسسه امداد حقوقی شهر با مدیریت آقای علیرضا تحریری نیا وکیل پایه یک دادگستری با نیازهای قانونی شما در رابطه با دریافت خسارات و دریافت دیه مصدومین تصادفات رانندگی و مصدومین قطع نخاع کاملا آشنایی داشته و به شما در این زمینه کمک می کنند.

وکلای متخصص موسسه با دانش به روز خود در خصوص مسائل جدید حقوقی و قراردادی قادر هستند تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.
شما با دریافت بهترین خدمات از وکلای تهران و سایر استانها موسسه امداد حقوقی شهر می توانید به سهولت راه حل مناسب برای مشکل دریافت خسارات و دریافت دیه خود را بیابید.
امکان بررسی امتیاز وکلای حرفه ای متخصص در موسسه امداد حقوقی شهر برای شما فراهم است.
شما می توانید با ورود به صفحه "درباره موسسه " رزومه و شرح سوابق وکلای متخصص موسسه را دریافت کرده، پس از بررسی تمامی موارد با توجه به بودجه ی مورد نظر خود وکیل مربوطه را انتخاب و در کوتاهترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را از وکیل متخصص دریافت نمایید.
موسسه امداد حقوقی شهر با مدیریت آقای علیرضا تحریری نیا وکیل پایه یک دادگستری در مرحله انتهایی نیز از خدمات وکلای متخصص در دریافت خسارات و دریافت دیه تهران و سایر استانها ، پیگیر رضایت شما خواهند شد و همین امر باعث تلاش بیشتر وکلای تهران و سایر استانها برای جلب رضایت شما می باشد
• خدمات موسسه در زمینه بیمه ای :
قبول پرونده های تصادفات رانندگی
اخذ دیات مصدومین قطع نخاع
مطالبه دیات جراحات و فوت سرنشینان از بیمه و صندوق تامین خسارات بدنی
دریافت غرامات نقص عضو و فوت مقصر حادثه ‎و تصادفاتی که مقصر آنها شناخته نشده و فراری می باشدویا خودروی مقصر فاقد بیمه نامه می باشد
بیمه های مسئولیت و...
قبول پرونده های حوادث کار و تصادفات تبعه افغان رانندگان و خودروهای تانکر عراقی که در کشور ایران دچار حادثه شده اند
• سایر خدمات موسسه
• قبول پرونده های بانکی بر علیه بانکها در رابطه با اخذ تسهیلات با نرخ سود بالا
• ارائه خدمات مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف حقوقی بویژه امور حقوقی شرکتها، حقوق تجارت، حقوق مالی و مالکیت معنوی و قراردادهای داخلی و خارجی
• قبول وکالت پرونده های قضایی، اعم از حقوقی، ثبتی ، کیفری در محاکم دادگستری بدوی، تجدید نظر، دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری توسط وکلای پایه یک دادگستری
• تنظیم قرارداد در زمینه های مختلف حقوقی بویژه قراردادهای تجاری و سرمایه گذاری، مشارکت تجاری و مدنی، قراردادهای بانکی، قراردادهای مرتبط با حقوق مالکیتهای فکری و مشاوره در مورد قراردادها به صورت حضوری و تلفنی
• انجام امور حقوقی شرکتهای تجاری داخلی و خارجی
• قبول داوری در اختلافات تجاری و مدنی داخلی ایران، انجام داوری اختلافات بین المللی.
برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره و خدمات حقوقی از مشاوران ، کارشناسان و وکلای متخصص «امداد حقوقی شهر» می‌توانید با شماره‌ی : 09103600085 تماس حاصل فرمایید.


سایت موسسه
https://city-legal-sos.ir
آگهی دهنده
علیرضا تحریری نیا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران جنت آباد شمالی نبش مبعث طبقه بالای داروخانه دکتر شریعتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1085667
بازدید : 250
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
علیرضا تحریری نیا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران جنت آباد شمالی نبش مبعث طبقه بالای داروخانه دکتر شریعتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com