انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین روانشناس ایرانی ، رواندرمانگر ایرانی در دبی امارات

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 10 بهمن 1402
بهترین روانشناس ایرانی ، رواندرمانگر ایرانی، زوج درمانگر ایرانی و مشاوره فردی و ازدواج ایرانی در دبی، شارجه، عجمان، ابوظبی، العین امارات وقطر

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا آدم‌ها در موقعیت‌های مختلف متفاوت عمل می‌کنند؟ دنیای امروز پر از تضادهای درونی و بیرونی است. تضادهایی که ایرانی‌ها مخصوصا مهاجران با انواع آن‌ها آشنایی کامل دارند. هر انسانی باید با تمام آموخته‌های خود در برابر این تضادها مقاومت کند. برخی افراد بنا به هر دلیلی آموخته‌های مناسب و سودمندی در چنته ندارند. در چنین شرایطی مداخله و حضور یک روانشناس ایرانی با تجربه مخصوصا برای ایرانیان خارج از کشور اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اما به چه کسی می‌توان اعتماد کرد؟

یک روانشناس ایرانی و رواندرمانگر خوب و معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟
✓ ایران یک جامعه‌ی سنتی و جمع‌گراست که به سمت مدرنیته و فرهنگ‌های غربی در حال حرکت است. این امر به نوبه‌ی خود می‌تواند برای ایرانیان دردسر آفرین باشد. خیلی از اعتقادات، باورها و باید و نبایدهای ما ریشه در همین فرهنگ دارند. بنابراین یک رواندرمانگر و روانشناس خوب در وهله‌ی نخست باید با فرهنگ و خرده فرهنگ‌های ایرانی آشنا باشد.
✓ تسلط به حوزه‌های مختلف مخصوصا خانواده برای یک روانشناس ایرانی بسیار حائز اهمیت است. چرا که نقش تربیت خانواده در شکل گیری شخصیت افراد از کودکی تا بزرگ‌سالی بسیار بارز می‌باشد. ایرانیان خارج از کشور هنگام ازدواج بیشتر با این موضوع مواجه می‌شوند.
✓ همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم بخشی از مشکل افراد به فقدان اندوخته‌های مهارتی مناسب باز می‌گردد که با آموزش‌های روانی این مشکل قابل حل خواهد بود. درمان‌های کوتاه مدت بدون شک آموزش محور هستند. از همین رو آموزش نه تنها به لحاظ کارایی بلکه از نظر مالی نیز بر درمان تاثیر می‌گذارد.
✓ مدارک معتبر دانشگاهی و غیر دانشگاهی در کنار تجربه، عامل مهمی در معتمد بودن یک روانشناس ایرانی و غیر ایرانی به حساب می‌آید.
البته توجه داشته باشید که بهترین رواندرمانگرها هم برای پیشبرد روش‌های خود به اراده و اشتیاق مراجعانشان نیاز دارند. دکتر مرضیه خمسه نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به معرفی بیشتر ایشان می‌پردازیم چرا که همه‌ی ایرانیان در سراسر این کره‌ی خاکی می‌توانند مشکلات خود را در حوزه‌های گوناگون با ایشان در میان بگذارند.

روانشناس ایرانی
دکتر مرضیه‌ء خمسه کیست؟
دکتر مرضیه خمسه یک طرحواره درمانگر و روانشناس ایرانی عضو انجمن روانشناسی امریکا(APA) و عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با کد شماره ۸۱۸۵ است که ضمن فعالیت حرفه‌ای در شهر تهران آماده‌ی خدمت‌رسانی به ایرانیان خارج از کشور می‌باشد. در واقع ایشان شرایطی را فراهم کرده‌اند تا ایرانیان خارج از کشور هم روزنه‌ی امیدی برای حل مشکلات خود بیایند. دکتر خمسه دارای بیش از 14 سال سابقه مشاوره و درمان حضوری و غیر حضوری در حوزه‌های زیر می‌باشد:
• مشاوره پیش از ازدواج
• مشاوره و پیش بینی ریسک ازدواج
• مشاوره خانواده
• مشاوره زوج درمانی
• مشاوره فردی
• مشاوره روابط بین فردی
• مشاوره کودک فرزند پروری
• مشاوره نوجوان بلوغ
• مشاوره بهداشت روان
• مشاوره آنلاین

برقراری جلسه مشاوره با دکتر خمسه از چه کشورهایی مقدور است؟
با توجه به گسترش پلتفرم‌های آنلاین این روزها ارتباط با افراد در هر کشوری امکان‌پذیر است. چه افرادی که به آسیای شرقی (چین، کره، ژاپن، مالزی) مهاجرت کرده‌اند و چه آن‌هایی که به کشورهای اروپایی یا آمریکایی (کانادا، آمریکا، آلمان، نروژ، بلژیک، هلند، سوئد، فرانسه، انگلستان و ...) یا درکشورهای حوزه خلیج فارس (امارات (دبی)،قطر، عمان ،کویت و... )رفته‌اند. بنابراین تمام ایرانی‌ها از جمله ایرانیان خارج از کشور می‌توانند از خدمات مشاوره فردی، مشاوره ازدواج و زوج درمانگری دکتر مرضیه‌ خمسه بهره ببرند. ایشان به عنوان درمانگر و روانشناس ایرانی تبحر خوبی در مدیریت انواع مشکلات روان رنجوری و سایکوز دارند.
اتاق مشاوره آنلاین در سال‌های اخیر توانسته کارایی خود را به خوبی ثابت کند و انواع مشاوره فردی، مشاوره زوجی و همچنین خانواده درمانی را تحت پوشش خود درآورد. معمولا تجربه نشان داده که افراد در مشاوره‌های آنلاین میزان کمتری از استرس و تنش را احساس می‌کنند. بنابراین ایرانیان خارج از کشور و فارسی زبانان در سراسر جهان به خوبی می‌توانند از این خدمات بهره ببرند بدون این که نگران اثربخشی آن باشند.

http://www.instagram.com/khamseh_1216 :اینیستا گرام
https://dr-khamseh.ir :وب سایت <
آگهی دهنده
روانشناس ایرانی در دبی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1086682
بازدید : 299
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
روانشناس ایرانی در دبی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com