انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی و دکوراسیون

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 8 بهمن 1402
کابینت مدرن چیست؟
کابینت مدرن به سبکی از دکوراسیون و طراحی کابینت آشپزخانه گفته می‌شود که در آن سادگی، حرف اول را می‌زند. کابینت مدرن، از هر جنس و رنگی که باشد، ویژگی اصلی آن سادگی است. این سبک، نقطه مقابل کابینت کلاسیک بوده و در آن خبری از طرح‌ها و مدل‌های سلطنتی و اشرافی نیست.
ویژگی های اصلی کابینت مدرن شامل موارد زیر است:

کابینت مدرن، کابینتی مناسب برای فضاهای کوچک
در دکوراسیون آشپزخانه کوچک، هر جزئیات تزئینی و دکوری باعث شلوغ نشان دادن فضا می شود و فضای آن را کوچک تر جلوه می دهد. بنابراین کابینت های مدرن بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک است. پس اگر فضای آشپزخانه تان محدود است، بهتر است این نوع کابینت را برای نصب کردن در آن انتخاب کنید.

کابینت مدرن با دستگیره ساده یا دستگیره مخفی
کابینت مدرن آشپزخانه یا دستگیره ندارد و یا اگر دارای دستیگره باشد، بسیار ساده است. بسیاری از افراد که به سادگی اهمیت بیشتری می‌دهند، کابینت‌های خود را بدون دستگیره نیز سفارش می‌دهند که در این نوع، از مگنت‌های قوی استفاده می شود و با یک فشار ساده، باز یا بسته می‌شود. انواع کابینت‌های دستگیره مخفی نیز، در همین سبک کابینت کاربرد دارند.

تمیز کردن آسانتر نسبت به سایر کابینت ها
یکی دیگر از ویژگی‌های شاخصی که کابینت مدرن دارد این است که نیاز به تمیزکاری کمتری نسبت به دیگر کابینت ها دارد. کابینت مدرن، سطحی صاف و یکدست دارد. بنابراین ذرات گرد و غبار یا ذرات غذا در میان تزئینات آن جای نمی‌گیرد و از آنجا که به صورت یکپارچه امتداد دارند، به راحتی تمیز و گرد و غبار زدایی می‌شوند.

قیمت کابینت مدرن
از آنجا که کابینت مدرن، عموما ساده و بی‌آلایش است، قیمت تمام شده‌ کابینت مدرن، از انواع کابینت کلاسیک که پر از نقش و نگارهای اشرافی و سلطنتی است، کمتر است. اگر چه انواع گرانقیمت کابینت مدرن نیز وجود دارد.
رنگ کابینت مدرن
کابینت مدرن در هر رنگی مطابق با سلیقه شما، قابل سفارش و ساخت است. اما اگر بخواهید کابینتی زیبا و خوش‌نقش در آشپزخانه داشته باشید، باید اصول و قواعدی را در انتخاب رنگ کابینت در نظر بگیرید. اگر که فضای آشپزخانه شما محدود و کوچک است، هر چه رنگ کابینت‌های شما روشن‌تر باشد، فضا بزرگتر و دلبازتر به نظر می‌رسد. بنابراین در فضاهای کوچک، بهتر است از کابینت‌های رنگ تیره استفاده نکنید. یکی دیگر از رنگ‌های پرکاربرد کابینت مدرن آشپزخانه، کابینت طرح چوب است که بسیار جذاب و زیباست و با رگه‌هایی که در طرح‌های آن دارد، فضایی دلنشین و نوستالژیک را برای بیننده ایجاد می‌کند.
جزیره آشپزخانه کابینت مدرن
وجود جزیره در آشپزخانه، کاربرد و استفاده‌ی بهینه‌ از فضا را افزایش می‌دهد و باعث هر چه زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما می‌شود. آشپزخانه جزیره مدرن باعث ایجاد فضایی شیک و متفاوت در آشپزخانه می شود و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه به صورت منحصر به فرد طراحی شود بهتر است از جزیره در فضای آشپزخانه استفاده نمایید. جزیره آشپزخانه بیشتر در وسط آشپزخانه های بزرگ قرار می گیرد. اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است بهتر است جزیره آشپزخانه را در مرز بین سالن پذیرایی و آشپزخانه قرار دهید.

کابینت مدرن فرامید
دکوراسیون چوبی، با سطحی برجسته شاید برای خیلی‌ها جذاب باشد، اما هزینه بالایی هم دارد. این هزینه بالا مانع آن است که بسیاری به مراد دلشان برسند. بنابراین اگر شیفته دکوراسیون مدرن چوبی به سبک ایتالیایی برای خانه و آشپزخانه خود هستید نیازی نیست به فکر هزینه آن باشید. فرامید می‌تواند جایگزین خوبی برای این محصولات باشند. روکش ایتالیایی مورداستفاده در کابینت فرامید، ظاهری همچون چوب با سطحی زبر و برجسته فراهم آورده است. برجستگی سطح کابینت فرامید به‌اندازه‌ای است که با لمس سطح کابینت قابل‌تشخیص است.

ترکیب کابینت فرامید و کابینت هایگلاس
یکی از ویژگی‌های کابینت فرامید سطح مات آن است. سطح مات کابینت فرامید ویژگی‌های متعددی را موجب می‌شود. از زیباترین ترکیباتی که در کابینت آشپزخانه مورداستفاده قرار می‌گیرد، ترکیب کابینت فرامید با کابینت های گلاس است. سطح مات کابینت فرامید در کنار سطح براق کابینت های گلاس یک ترکیب جذاب و پرطرفداری را به وجود آورده است. سطح براق کابینت های گلاس آشپزخانه شمارا بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و فضایی دل‌بازتر در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی با استفاده از کابینت فرامید در کنار یک سطح براق، از زیبایی یک کابینت ایتالیایی نیز لذت ببرید.
آگهی دهنده
زهره حسینی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - تهران غرب - تهران شرق - تهران جنوب - اقدسیه - نیاوران - تجریش - صادقیه - باغ فیض - بلوار فرد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1089690
بازدید : 138
دسته بندی : دكوراسيون
آگهی دهنده
زهره حسینی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - تهران غرب - تهران شرق - تهران جنوب - اقدسیه - نیاوران - تجریش - صادقیه - باغ فیض - بلوار فرد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com