انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خط تولید غذای حیوانات خانگی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
شرکت فوداتیس دارای توانایی منحصر به فرد برای ارائه سیستم های کامل برای تولید غذاهای پخته شده حیوان خانگی است. بیش از چند دهه تجربه به ما فن آوری بی نظیری در زمینه فناوری از جمله مخلوط کردن ، فرم دادن و پختن داده است . شرکت فوداتیس فرآیندهای کلیدی در غذاهای پخته شده حیوانات خانگی و تولید غذای حیوانات خانگی را دارد . شرکت ما تجربه بسیار زیادی در طراحی و نصب بسیاری از خطوط غذای حیوانات خانگی در سراسر ایران دارا می باشد.

شرکت فوداتیس از فرایند آشنایی خود برای طراحی تجهیزاتی که نیازهای خاص صنعت را برآورده می کند ، استفاده می کند و با خیال پردازی مسائلی مانند کنترل بهتر وزن ، کاهش نگهداری و استفاده آسان را حل می کند. تولید کنندگان می توانند هر تعداد بافت ، شکل ، طعم و رنگ تولید کنند. هدف ما ارائه ابزارهای تولید انعطاف پذیر و مقیاس پذیر برای تولید غذاهای با کیفیت ، خوشمزه و تغذیه ای برای حیوانات خانگی است.

حیوانات خانگی بهترین دوست انسان هستند ، غذای حیوانات خانگی با کیفیت نه تنها در ظاهر برای حیوانات بی نهایت جذاب است ، بلکه خوشمزه و سالم نیز هست. با این حال ، تنها فناوری و فرایند تولید پیشرفته می تواند استانداردهای تولید بالایی را به دست آورد: فناوری اکسترود فوداتیس در خط تولید غذای حیوانات خانگی دارای کارآیی بالا و مقرون به صرفه و همچنین تکنیک های پردازش قابل اعتماد و ملایم است ، بنابراین بهترین انتخاب برای تولید کنندگان غذای حیوانات خانگی است.


فقط یک رژیم متعادل می تواند به حیوانات خانگی کمک کند تا از تغذیه جامع برخوردار شوند. تجهیزات عالی و سیستم اکستروژن فوداتیس می تواند غذای مختلف حیوان خانگی را کاملاً تولید کند. با توجه به نیاز مشتری ، فرمول های محصول اندازه ، شکل و میزان رطوبت را می توان به صورت انعطاف پذیر تنظیم کرد و همچنین در صورت نیاز مشتریان رنگ آمیزی ، طعم دادن و افزودن مواد مختلف پودر را می توان درک کرد.
آگهی دهنده
رحمتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1090070
بازدید : 115
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
رحمتی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com