انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی دکوراسیون

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 8 بهمن 1402
با دکوراسیون هیوا در اتباط باشید
02165031301
09038484796
ویژگی های سبک مدرن در معماری داخلی
از مهمترین ویژگی های سبک مدرن در طراحی داخلی ساختمان، استفاده از خطوط ساده و بی آلایش است و برای دوری از تزیین و تجمل زیاد معمولاً از این خطوط ساده استفاده می‌کنند تا در عین آرامش بخش بودن فضا و زیباتر شدن وسایل، فضایی که در اختیار قرار دارد عملکرد گرایی بیشتری داشته باشد.
البته بعضی از افراد معتقدند که سبک مدرن بیش از حد سرد و ساده است، اما برخلاف تصور آن ها سبک مدرن تماماً باعث ایجاد سادگی و احساس آرامش در فضای خانه شما می شود و با استفاده از اصول و قواعدی که در سبک مدرن پیروی می شود، نه تنها خانه شما زیباتر به نظر می‌رسد، بلکه اگر در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی زندگی کنید و از این سبک برای تزیین دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده نمایید فضای خانه شما بزرگتر هم نشان داده می‌شود و به صورت کاربردی می توانید از تمامی قسمت های خانه استفاده کنید.
برخلاف تصور عموم استفاده از دکوراسیون مدرن بهترین گزینه برای آپارتمان ها و فضاهای کوچک است که می توانید این زیبایی را با استفاده از یک رنگ خنثی یا مات تکمیل کنید. به طور مثال استفاده از رنگ سفید یا طوسی و خاکستری از بهترین گزینه ها برای طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن می باشد.
نکته مثبت دیگری که در رابطه با طراحی داخلی مدرن وجود دارد این است که در کنار این سادگی و زیبایی به دلیل استفاده نکردن بیش از حد از وسایل تزئینی و مجلل و تجملاتی، هزینه‌ هایی هم که برای طراحی دکوراسیون داخلی تعیین کرده‌اید به شدت کاهش پیدا می‌کند و برای شما مقرون به صرفه خواهد بود و دیگر دغدغه تناسب وسایل مختلف تزیینی با هم را ندارید و وقت زیادی برای نظافت و گردگیری آنها نیاز نخواهید داشت.
برخی از طراحان داخلی با ایجاد تغییرات جزئی در سبک مدرن برای طراحی داخلی، نام دیگری برای سبک جدید انتخاب کردند و آن را مینیمال یا کمینه گرایی نامیده‌اند.
البته سبک های مشابه سبک مدرن نیز بسیار گسترش پیدا کرده که یکی از آن ها سبک معاصر می باشد که در عین داشتن شباهت‌های زیادی که با سبک‌مدرن دارد، اختلافاتی هم بین آن دو وجود دارد که تنها متخصصان این زمینه و افرادی که در زمینه طراحی داخلی و معماری داخلی تخصص دارند متوجه تفاوت آنها خواهند شد
اشکال
اشکال یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی داخلی مدرن می باشد و معمولاً در طراحی مدرن از شکل های هندسی ساده تر مثل مستطیل یا مربع استفاده می کنند و یا اگر قرار به استفاده از منحنی ها باشد، از منحنی های نرم و خطوط صاف و مستقیم و صفحات شبکه‌ ای در طراحی داخلی مدرن استفاده می شود. علاوه بر آن شکل های بیضی و دایره ای مانند هم می توانند کاربرد زیادی در طراحی داخلی مدرن داشته باشند.
مصالح و متریال
از دیگر مواد و مصالحی که در فضاهای داخلی مدرن از آن استفاده می کنند فلزات براقی مانند استیل ضد زنگ می باشد و معمولاً در آشپزخانه هایی با سبک مدرن بیشتر وسیله ها استیل هستند. حتی برای اکسسوری های دکوراسیون مثل بدنه لوستر یا آباژور یا صندلی و میز هم از فلزات براقی مانند استیل استفاده می شود و در کنار این ها برای سطوح صاف مثل سطح روی میز و غیره از شیشه و پلاستیک هم کمک می گیرند.
برای متریال و مصالحی که در کف پوش ساختمان مانند کفپوش پذیرایی و کفپوش آشپزخانه استفاده می شود می توانید از نوع براق مثل وینیل، پارکت یا سنگ استفاده کنید. یا می توانید از سرامیک ها برای کفپوش خانه استفاده نمایید.
اگر تصمیم دارید در قسمت های مختلف فضای دکوراسیون داخلی منزل با سبک مدرن از فرش ها استفاده کنید، بهتر است به جای انتخاب فرش های پر نقش و نگار موجود در بازار که تنوع رنگ زیادی دارند، از فرش های ساده تر و تک رنگ استفاده کنید که با اشکال هندسی ساده طراحی شده باشند. یا می توانید از موکت های با پرزهای بلند یا کوتاه هم به عنوان کفپوش منزل استفاده نمایید.
نورپردازی
اگر تمام قواعد و اصول طراحی داخلی مدرن و چیدمان دکوراسیون داخلی منزل با سبک مدرن به درستی انجام شده باشند، تکمیل‌کننده تمام این زیبایی ها یک نورپردازی حرفه ای خواهد بود و شما می توانید از یک نوپردازی پراکنده و یا در اصطلاح طراحان از نورپردازی به صورت اسپات‌ لایت استفاده کنید. یا برای کاهش کنتراست نور در خانه و دلنشین تر شدن فضا از لامپ های هالوژنی استفاده کنید. اگر تمایل دارید که در قسمتی از خانه نور به صورت متمرکز وجود داشته باشد می توانید از آباژور ها استفاده کنید که البته سبک آباژوری که خریداری می کنید باید با سبک مدرن تناسب داشته باشد.
آگهی دهنده
طراحی و دکوراسیون هیوا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - تهران غرب - تهران شرق - تهران جنوب - فرمانیه - ستارخان - ولیعصر - مرزداران - صادقیه - تجریش
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1090697
بازدید : 161
دسته بندی : دكوراسيون
آگهی دهنده
طراحی و دکوراسیون هیوا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - تهران غرب - تهران شرق - تهران جنوب - فرمانیه - ستارخان - ولیعصر - مرزداران - صادقیه - تجریش
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com