انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش مولتی تستر توسط نمایندگی رسمی آرمین صنعت

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 29 خرداد 1402
تستر ایسیو یا مولتی تستر آرمین صنعت، به طور گسترده برای عیب یابی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه اصلی آن تشخیص و آزمایش مجموعه وسیعی از نود های کنترلی از جمله کامپیوتر اصلی خودرو یا ایسیو، یونیت های ABS، یونیت کیسه هوا، انواع سنسورهای خودرو است.
یکی از بزرگترین تولید کنندهای تستر ایسیو شرکت آرمین صنعت است. با توجه به سابقه و چشم انداز این شرکت می توان این آرمین صنعت را در این زمینه پیشرو دانست. آخرین نوآوری آنها، مولتی تستر مدل IR 4 PLUS، گواهی برتری آنها و تعهد شان بر رشد است.
برخی از ویژگی ها و قابلیت های برجسته آن را بررسی می کنیم:

تست گسترده ایسیو موتور: مولتی تستر IR 4 PLUS برای انواع تست موتورهای مختلف داخلی و خارجی از انواع ایسیو خودروهای چینی گرفته تا زیمنس، ساژم، بوش و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

تست کامل نود های ABS: با مولتی تستر IR 4 PLUS می توانید دستگاه های ABS را بدون در نظر گرفتن سازنده، در طیف متنوعی از خودروها به طور موثر تشخیص داده و تست کنید. این دستگاه با نود های ABS شناخته شده مانند ماندو – بلژیوم – بوش و ... سازگار است.

تست صفحه کیلومتر پشت آمپر: این مولتی تستر تست دقیق آمپر و کیلومتر شمار را برای خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر می کند.
تست جامع نود های کیسه هوا: دارای کارت رابط کارت رابط سرعت و سهولت کار افزایش پیدا کرده است.
تست گیربکس اتوماتیک و مولتی پلکس: این دستگاه می تواند تمام نودهای گیربکس و مولتی پلکس را به صورت اتوماتیک تست کند تا بتوان از صحت و سلامت آنها مطمئن شد.

تست سنسور و قطعات خودرو: با مولتی تستر IR 4 PLUS می توانید تست دقیق و مطمئن قطعات و سنسورهای مختلف خودرو را انجام دهید. سنسور هایی مانند سنسورهای اکسیژن، استپر موتور، دریچه های گاز، سنسورهای نقشه و... .

مولتی تستر مدل IR 4 PLUS آرمین صنعت و همچنین تستر سیم کشی و قطعات AT 9 در گروه بازرگانی جی پی تل نمایندگی رسمی فروش موجود می باشد. ما گزینه های تحویل راحت در سراسر کشور را با شرایط پرداخت نقدی یا اقساط انعطاف پذیر ارائه می دهیم.

هنگام خرید قطعات تستر ایسیو آرمین صنعت، مهم است که کانکتورهای مربوطه را داشته باشید. آرمین صنعت طیف گسترده ای از کانکتورها را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای خاص شما طراحی شده اند. علاوه بر این، آنها گزینه ای برای ایجاد کانکتورهای سفارشی برای ایسیو تخصصی ارائه می دهند.

مزایا و ویژگی های مولتی تستر ایسیو آرمین صنعت:

مجهز به یک سوکت اتصال دستگاه های دیاگ
خروجی برق 45 ولتی را برای کیت های پراگرامر TNM
خروجی های 5 و 12 ولت برای تست قطعات
امکان بررسی و تحلیل سیم کشی و اسیلوسکوپ به صورت دقیق
شبیه سازی ماشین برای تست کامل ایسیو و قطعات و همچنین شبیه سازی ایسیو برای ارزیابی موثر تر
امکان استفاده از باتری ماشین به جهت سهولت بررسی قطعات روی خودرو
امکان حمل و نقل آسان به دلیل وزن و حجم کم
دارا بودن منوی فارسی و جوی استیک بسیار نرم برای افزایش سهولت در استفاده
همراه با یک سال گارانتی
برای اطلاع از لیست قیمت دقیق دستگاه ها و کانکتورها یا دریافت مشاوره و راهنمایی تخصصی، لطفا با کارکنان آگاه ما تماس بگیرید. ما در فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی جی پی تل، آموزش رایگان استفاده از دستگاه را به همراه خدمات پشتیبانی نرم افزاری جامع توسط کارشناسان فنی مجرب ارائه می دهیم. هدف ما اطمینان از موفقیت و رضایت شما در کار با محصولات ماست.
قیمت درج شده، قیمت مولتی تستر بدون کانکتورهاست. به ازای هر کانکتور قیمت ها افزایش می یابد.
آگهی دهنده
احمد علی پور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1092219
بازدید : 125
دسته بندی : لوازم يدكي
آگهی دهنده
احمد علی پور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com