انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش شمع های معطر

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 27 تير 1402
شمع معطر، از گذشته تا کنون.
شمع از سالیان بسیار دور در بین انسان ها استفاده داشته است، کاربرد این محصول در ابتدا به عنوان ابزاری برای روشنایی بوده و به مرور کاربردهای خاص دیگری نیز پیدا کرده است. امروزه در بین انواع مختلف شمع در بازار، شمع های معطر که به عنوان شمع خوشبوکننده هوا و شمع بودار نیز شناخته می شوند، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این شمع‌ های خوشبو که محصولی تزئینی و کاربردی هستند، علاوه بر روشنایی ملایم و جذاب شعله که محیط را سرشار از گرما و انرژی مثبت می کند، رایحه ی دلپذیر خود را نیز در فضا پخش می کنند.

شمع معطر النا رایحه گل مریم
شمع عطری النا در دو وزن 75 و 200 گرم و رایحه های گل مریم و نسیم صبحگاهی

شمع معطر النا؛ خاطرات رو معطر کن.
شمع های معطر می توانند کاربردهای بسیاری داشته باشند اما شاید بتوان گفت خاص ترین کاربرد شمع های معطر، استفاده در جمع ها و لحظاتی است که می خواهید خاطره ی آن را همیشه همراه خود داشته باشد. برند نام آشنای النا جزو بهترین تولیدکنندگان محصولات معطر و از جمله شمع عطری می باشد که محصولات خود را از بهترین کیفیت پارافین و اسانس با درجه ی خلوص بالا تولید می کند.
از جمله کاربردهای شمع های معطر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انجام مدیتیشن و یوگا
آروماتراپی
از بین بردن بوی نامطبوع
استراحت ذهنی و کسب آرامش
به عنوان شمع تزئینی و دکوری
هدیه ای خاص و متفاوت
شمع عطری النا سایز بزرگ
شمع معطر
200 گرمی النا رایحه ی آبنبات ترش

انواع شمع عطری النا
از جمله ویژگی های مهم شمع های معطر النا، تنوع بی نظیر رایحه و وزن محصولات است که دست شما را با هر سلیقه و توان خرید باز می گذارد تا محصول دلخواه و مناسب خود را انتخاب کنید. تمامی محصولات شمع لیوانی و شمع شات النا در ظروف شیشه ای مقاوم تولید می شوند و شامل 23 رایحه گوناگون و 4 وزن از 50 تا 200 گرم می باشند. همچنین شمع های معطر گوهرافشان و سری اونیکس نیز توسط النا تولید شده اند تا با ویژگی های خاص خودشون، بیش از پیش موجب جلب رضایت شما زیبایی دوستان باشند.

https://www.seregallery.com/product-category/%d8%b4%d9%85%d8%b9-%d9%85%d8%b9%d8%b7%d8%b1/

خرید شمع معطر النا
فروشگاه آنلاین سره گالری نمایندگی رسمی فروش محصولات النا می باشد و شما علاقه مندان می توانید به راحتی و با آرامش خاطر، انواع شمع های معطر النا را به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین سره گالری خرید کنید و ضمن صرفه جویی در وقت و انرژی، از مزایایی همچون ضمانت سلامت و کفیت کالا، پشتیبانی تا آخرین لحظه و قیمت های مناسب بهره مند شوید.
آگهی دهنده
سره گالری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1095268
بازدید : 153
دسته بندی : تزيينات
آگهی دهنده
سره گالری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com