انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید وان جکوزی شیرآلات

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 7 مرداد 1402
شرکت بادیز نواید کننده وان ، جکوزی و شیر آلات با بیش از پانزده سال سابقه تولید این محصولات جذاب ، طیف گسترده ای از طراحی‌ها، ابعاد متنوع متناسب با سلیقه های گوناگون ، مواد اولیه سفارشی و استانداردهای دقیق کیفیت را برای ساخت محصولات وان و جکوزی بکار گرفته است. جکوزی های برند بادیز دارای آپشن‌ها و تجهیزاتی جهت سفارشی‌سازی محصول نهایی برای شما می باشد. می‌توانید امکانات درخواستی خود را با توجه به شرایط محیطی بیرونی ، دکوراسیون داخلی ، سرویس حمام و دیگر نیازهایتان انتخاب کنید. این روزها خانواده ها خرید وان جکوزی خانگی را فقط برای داشتن حمام لوکس در نظر نمیگیرند . بلکه انتخاب وان جکوزی دار برای حمام به منزله ی محل استراحت و رفع خستگی یک روز کاری پرفشار در نظر میگیرند.
جکوزی باعث افزایش تندرستی و سلامت بدن شده که برخی از اثرات آن نیز شامل موارد زیر می باشد:
. بهبود گردش خون
. کم شدن درد عضلانی
. آرامش بدن و...
ماساژ هایی که در کناره های جکوزی و جت هایی که در کف محصول طراحی شده اند با گردش آب و هوا باعث فراهم آمدن آرامش ذهن و بدن و همچنین ماساژ عضلات و ماهیچه ها می گردند.
این شرکت تولید کننده انواع وان و مدل های مختلف از ابعاد کوچک تا ابعاد برزگ جهت استفاده در فضاهای داخلی منازل ، استخرها ، محیط های باز دلخواه شما همراه با امکان سفارشی سازی و بهره گیری از طراحی مدرن و بروز مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد .
جهت سفارش یا دریافت و مشاهده کاتلوگ این محصولات و تعرفه قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید همکاران مجرب ما آماده ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی لازم شما گرامیان می باشند . .
راه های ارتباط تماس با شماره همراه 09197585109
واتساپ تلگرام ایتا روبیکا
email: badizjacuzzi@gmail.com
آگهی دهنده
بادیز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1096300
بازدید : 92
دسته بندی : لوازم گوناگون
آگهی دهنده
بادیز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com