انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش عمده پودر روغن ام سی تی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 14 مرداد 1402
روغن ام سی تی “MCT” به عنوان یک مکمل بین ورزشکاران و بدنسازان محبوبیت بسیاری دارد. محبوبیت روغن نارگیل با میزان بالای MCT به استفاده از آن کمک کرده است.
واژه ام سی تی نشان دهنده تری گلیسیرید متوسط ​​زنجیره ای یا نوعی اسید چرب اشباع است که در غذاهای خاص مانند نارگیل یافت می شود و یک منبع متمرکز از این چربی هاست، زیرا اکثر مواد غذایی مانند نارگیل یافت می شود. برای انجام درست رژیم کتوژنیک (کتو) – که می تواند منجر به بهبود سلامت جسمی فرد مانند کاهش وزن، افزایش انرژی و حفاظت در برابر تعدادی از بیماری های مزمن شود، شما باید مقدار زیادی از چربی ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید، این در حالی است که میزان کربوهیدرات ها را بسیار کم می کنید تا سطوح وقتی که بدن شما از منبع سلم و مفید و راحت انرژی را در قالب چربی مفید در رژیم غذایی دریافت، به یاد داشته باشید که همه چربی ها با یکدیگر برابر نیستند.
انواع مختلف غذاها وَ روغن ها، گروه مختلفی از اسیدهای چرب را برای بدن شما فراهم می کنند. نوع تری گلیسرید های متوسط ​​زنجیره ای، ام سی تی یا چربی موجود در روغن در بدن است که به طورکلی به طرز موثری برای ایجاد توده های کتون، یا منبع سوخت استفاده می گردد.
جهت سفارش های بالای ۱ کیلو تماس بگیرید – ۰۲۱۸۸916478 شرکت طرح نواندیش سلامت (پودرینو)
آگهی دهنده
شرکت طرح نواندیش سلامت (پودرینو)
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1097584
بازدید : 55
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
شرکت طرح نواندیش سلامت (پودرینو)
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com