انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سنگهای طبیعی اصفهان از معدن دماوند

آگهی رایگان
بروزرسانی : جمعه 31 شهريور 1402
اصفهان، یکی از شهرهای ایران با سابقه تاریخی غنی است و معروف به وجود صنایع سنگ قیمتی و نیمه قیمتی می‌باشد. این صنایع سنگ اصفهان از معادن سنگ طبیعی در این منطقه بهره می‌برند. در زیر به برخی از سنگهای طبیعی معروف اصفهان اشاره می‌کنم:

1. سنگ تراورتن: اصفهان یکی از مناطق برجسته تولید سنگ تراورتن در ایران است. سنگ تراورتن اصفهان به دلیل رنگ‌ها، الگوها و قوام منحصر به فرد، در صنعت ساختمانی و دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. سنگ مرمر: سنگ مرمر اصفهان با رنگ‌ها و نقوش زیبا و منحصر به فرد، در صنعت ساختمانی و همچنین در صنعت تزیینی و مجسمه‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3. سنگ گرانیت: معدن گرانیت در اصفهان نیز وجود دارد. سنگ گرانیت به عنوان یک سنگ مقاوم و با دوام، در ساخت و ساز و همچنین در صنعت تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4. سنگ سنگ آهک: اصفهان دارای معادن سنگ آهک نیز می‌باشد و سنگ آهک استخراج شده به عنوان مواد اولیه در صنایع ساختمانی، فولادسازی و صنایع شیمیایی استفاده می‌شود.

این تنها برخی از سنگهای طبیعی معروف اصفهان هستند و در این منطقه ممکن است بسیاری از سنگهای دیگر نیز استخراج شود. سنگهای طبیعی اصفهان با کیفیت بالا و زیبایی خاص خود، در داخل و خارج از کشور مورد توجه قرار می‌گیرند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از معدن دماوند با خدمات قادری
آگهی دهنده
ذبیح قادری
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بومهن خیابان طلایی کوچه ای معلم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1097655
بازدید : 71
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
ذبیح قادری
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بومهن خیابان طلایی کوچه ای معلم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com