انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سنگ نمک سختی گیر، تصفیه آب، احیای رزین و موتورخانه

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 15 مرداد 1402
سنگ نمک سختی گیر، تصفیه آب، احیای رزین و موتورخانه، ارسال به سراسر تهران و کرج، تحویل سفارش در کمتر از 24 ساعت، درصد خلوص استثنایی 99 درصد. تحویل به صورت کیسه شده
حتماً تابحال نام آب سخت را شنیده‌اید اما خیلی به معنا و مفهوم آن دقت نکرده یا برای شما اهمیت نداشته است.

وجود میزان بالایی از مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم در آب، باعث می‌شود تا آب، سخت شود و جدا از اینکه در صورت شرب، باعث به خطر افتادن سلامت افراد خواهد شد، در چرخه توزیع آب نیز مشکلات عدیده‌ای را ایجاد خواهد کرد. از آسیب به شیرها و لوله‌های آب در مصارف شهری تا صدمه به وسایل و ابزارهای کاربردی در صنایع وابسته به آب. از جمله این ضررها است.

سنگ نمک جهت سختی‌گیری آب کاربرد داشته و کمک می‌کند تا آب سخت ، پس از طی کردن یک فرآیند فیزیکی و شیمیایی به آب سبک یا همان آب مطلوب بدل شود.

سنگ نمک جهت سختی گیر

علت وجود آب سخت
همانطور که پیشتر گفته شد آب سخت یک آب با میزان بالایی از مواد معدنی محلول است البته وجود مواد معدنی در حد تعادل در آب، نه‌تنها یک ایراد نیست، بلکه برای سلامت آب الزامی است ولی خارج شدن مقدار مواد معدنی از حد تعادل باعث ایجاد آب سخت و ایجاد مشکلات متعددی خواهد شد.

آب سخت برای بدن مضر است وهمچنین برای سیستم توزیع آب این نوع آب بد مزه و به شدت رسوب‌گذار است.
ترکیب مواد معدنی در آب سخت همواره یکسان و مشابه نیست اما می‌توان گفت که در همه آن‌ها دو ماده معدنی کلسیم و منیزیم در بالاترین حد بوده و تماس این دو ماده مشکل‌ساز خواهد شد و این عناصر به علت برخی فرآیندهایی شیمیایی به هم چسبیده و ایجاد ذرات بزرگی در آب می‌کنند که اصطلاحا به آن رسوب گذاری گفته می شود و برای از بین بردن اثرات منفی آن در تأسیسات استفاده از سنگ نمک جهت سختی‌گیر الزامی است.

سنگ نمک جهت سختی گیر

تأثیر آب سخت بر تأسیسات
مشکل اصلی که آب سخت برای شیرآلات و لوله‌کشی‌ها ایجاد می‌کند سطح بالای رسوب‌گذاری است که پس از مدتی عملا ممکن اس سبب کند شدن روند انتقال آب و حتی در فصول سرد سال ترکیدگی لوله شود.

برای درک بهتر موضوع در نظر بگیرید هنگام آب ریختن در کتری، به رسوب قطوری که در دیواره کتری تشکیل شده است جلب شده یا در برخی از مناطق کشور با نگاه به شیرها و سردوش‌هایی با قدمت بالا متوجه رسوب‌های شده‌اید در این موارد هر قدر رسوب بیشتری تشکیل شده باشد، آب مصرفی شما در اصطلاح سخت‌تر می باشد و کیفیت آب مصرفی به شدت افت پیدا خواهد کرد.

ین رسوب که به طور ملموس برای شما قابل دیدن است در تأسیسات نیز ایجاد شده و زمینه‌ساز مشکلات زیادی خواهد شد چرا که گردش آب سخت در لوله‌ها در طول زمان‌های طولانی یا جوشیدن همین آب در بویلرها، باعث ایجاد رسوب خواهد شد.

این رسوب ناشی از آب سخت ، که به کمک سنگ نمک جهت سختی‌گیری قابل از بین بردن است، نه‌تنها باعث کاهش کیفیت آب مصرفی خواهد شد، بلکه در بلندمدت نیز به دیواره‌های اجزای تأسیسات شما آسیب وارد خواهد کرد. در برخی موارد گاهی میزان رسوب تشکیل شده تا حدی افزایش پیدا می‌کند که لوله‌ها و مجاری تأسیسات دچار انسداد و گرفتگی خواهند شد!

سنگ نمک جهت سختی گیر

احیا سختی‌گیر رزینی
سختی‌گیر رزین یکی از وسایل کاربردی است که کمک می‌کند میزان سختی آب در تأسیسات و چرخه توزیع کاهش پیدا کند. (Resin Water Softener) یا همان سختی‌گیر رزین از بخشی به عنوان رزین برای جذب مواد معدنی اضافه آب کمک می‌گیرد؛ بدیهی است که این بخش در گذر زمان دچار ناخالصی بیش از حد مواد معدنی شده و در عمل کاربرد خود را از دست می‌دهد.

برای احیای این بخش می‌توان از سنگ نمک سختی گیر کمک گرفت چرا که سنگ نمک می‌تواند با جذب مواد معدنی و جدا کردن آن از بخش رزین، این بخش را کاملاً احیا کرده و بدون هیچ هزینه اضافی بابت تعویض آن، کاربرد رزین را به طور کامل بازیابی کند.
آگهی دهنده
سنگ نمک هالیتو
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : گرمسار - شهرک صنعتی فجر - مجموعه سنگ نمک هالیتو
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1097689
بازدید : 91
دسته بندی : معدن
آگهی دهنده
سنگ نمک هالیتو
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : گرمسار - شهرک صنعتی فجر - مجموعه سنگ نمک هالیتو
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com