انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش دستگاه نان درار سه کاره و دستگاه سرد کن ریلی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 17 مرداد 1402
شرکت اطمینان ماشین راد؛ تولید کننده تجهیزات نانوایی
شرکت اطمینان ماشین راد یک شرکت تولیدی با ارائه ماشین آلات در حیطه نان سنتی و صنعتی است که در سال 1396 شروع رسمی به کار کرد. این شرکت در طول فعالیت نزدیک به یک دهه خود توانسته که از پستی و بلندی های فراوانی عبور نماید.
در اواسط دهه 90 این شرکت فعالیت خود را بر تولید و طراحی کامل دستگاه های نان گیر اتوماتیک تک کاره متمرکز کرده بود تقریبا در همان دوران بود که شرکت اطمینان ماشین راد توانست خود را در میان اولین تولید کنندگان این محصول قرار دهد که در این زمینه فعالیت میکنند.

شرکت اطمینان ماشین راد با گذشت زمان توانست اعتماد بسیاری از واحد های تولیدی نان را جلب کند. با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی این شرکت توانست با تکیه بر رعایت نکات و اصول مهندسی و بکارگیری مرغوبترین قطعات موجود با بروز ترین و با کیفیت ترین محصول در نوع خود را برای کمک به نانوایان ارائه دهد.
اطمینان ماشین راد در سال 1400 توانست که عنوان شرکت اطمینان ماشین راد را با دریافت مجوز های مورد نیاز کسب کرد. امروزه شرکت اطمینان ماشین راد با توسعه و پیشرفت تیم خود و با توجه به نیاز نانوایان و واحد های تولیدی نان کشور و خارج از کشور توانسته دستگاه های بروز تر و پیشرفته تری عرضه نماید.

با توجه به اینکه شرکت اطمینان ماشین راد اهداف بیشتر، بهتر و بزرگی را برای آینده خود و بهتر کردن کیفیت نان در نظر گرفته است، هر روزه در حال بهبود کیفیت دستگاه ها، محصولات و خدمات پس از فروش مجموعه خود است.برای آنکه بتوانید از خدمات دستگاه ها و محصولات شرکت اطمینان ماشین راد مطلع شوید می توانید در همین لحظه با ما تماس بگیرید.
آگهی دهنده
اطمینان ماشین راد
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه، کیلومتر ۵ جاده چی چست، روبروی مشک آباد، روبروی تالار جنگخواه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1097920
بازدید : 121
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
اطمینان ماشین راد
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه، کیلومتر ۵ جاده چی چست، روبروی مشک آباد، روبروی تالار جنگخواه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com